Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieletön lahja anopilta

Vierailija
27.12.2007 |

Oli tilannut mulle sellaisen ison ennustuksen joltain mandaltrotilta!

Kyllä hämmästyin kun meni asiat perheen kohdalla ihan oikein, ei kuulemma ollut mitään kertonutkaan meistä, silti siinä luki että kriisejä miehellä, ja niinhän on, ja kaiken huippu, anoppi sai tietää niistä näin, vaikka oltiin salattua sitä pitkään, ettei suuttuisi. Eroa ei ainakaan vielä ennustanut, mutta pelottavan tarkkaan tiesi.

Tää oli sellainen " odottamaton" lahja, mutta hyvä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on nähnyt tosi hyvin ja se ettei jollekin näe " mitään" , on varmaan kiinni paljon omasta itsestäsi, mitä haluat hänen näkevän, jos et saa mieleistäsi vastausta tyyliin mies tulee ja pelastaa, on ennuste huono. Myös se miten olet kysynyt vaikuttaa, sillä jostain ympäripyöreistä asioista ei voi sanoa mitään, ja onko tärkeää tietää jo niistä asioista joka itse tiedät???

en minä ainakaan halua kysyä missä talossa asun tai minkänäköinen mieheni on tai mitkä ovat hänen nimikirjaimensa. Oikea näkijä ei vaivaudu edes vastaamaan moisiin kysymyksiin.

Paljon on saanut kyseinen katsoja hyvää palautetta. Minä myös kuulun niiden joukkoon jolle on nähnyt hyvin.

Tosiasia on kanssa se että kaikille ei kaikki näkijät näe. Tässäkin pitää luottaa intuitioon.

Vierailija
2/14 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt jännittää mitä siinä lukee, vasta maanataina saan vastauksen kun ei ole sama pankki, ilmoitan sit miten muijan käy, hih!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soititteko kyseiselle rouvalle vai miten toimia? Ja se et rahat pitää maksaa ensin, on aina vähän arveluttavaa..

Vierailija
4/14 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi kokeilla...

Vierailija
5/14 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain tosi kattavan ennustuksen ja luonnekuvaus piti paikkansa.

Moni asia on tapahtunut siitä jo. Pitää keväällä ottaa uusiksi häneltä se vuosiennuste.

Vierailija
6/14 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pallolla parempiakin ennustajia. Mm. yksi uusi joka ennusti aivan mielettömän hyvin. Tiesi todella henkilökohtaisia asioita ja ihan ilmaiseksi. Osasi kertoa ulkonäön ja luonteen ja miehen ongelmat täysin nappiin ja tiesi miten asumme.

Vierailija
7/14 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis tulla vielä tänään mulle

Vierailija
8/14 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös tilannut tältä näkijältä katselmuksen joskus kesällä ja pari asiaa on mennyt ihan juuri kun sanoi, ja oli muutenkin miellyttävä persoona, todella empaattinen, auttoi ja tuki erossakin.

Vierailija
9/14 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai googleta mandalatarot.

Hänellä siellä sivut.

Vierailija
10/14 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina suhtautunut tosi skeptisesti näihin juttuihin, mutta pitäisiköhän kokeilla ihan senkin takia että näkisi onko tämä ihan huuhaata. Moni kaveri tuntuu uskovan ihan tosissaan...

Vierailija
11/14 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän järkee tähänkin, oot sitte buddhalainen tai jude, so what!

Vierailija
12/14 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vuosikin vaihtuu, jos sais jotain ohjeita siihen, kuinka tuon narsistin ukon kanssa toimisi?

Vierailija
13/14 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasteessa saatu koko nimi ja syntymäaika. 6

Vierailija
14/14 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee niitä numero juttuja,ja niihin tarvitsee sen, oli siellä tavallinen kin ennustus johon vaan kerrot kyssärisi.