Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerronko miehelle, vai vaikenenko?

Vierailija
26.12.2007 |

Ollaan tapailtu nyt kuukauden verran, ja molemmin puolisia tunteita taitaa olla ilmassa. Vietimme kuitenkin joulun eri paikkakunnilla.

Lauantaina olin baarissa. Seuraan lyöttäityi eksäni parin vuoden takaa, joka koko illan halusi jutella kanssani siitä että tahtoo yrittää kanssani uudelleen. Yritti suudella moneen otteeseen, välillä onnistuikin. Sanoin monta kertaa että meistä ei tule enää mitään, kaikki on ohi. Ilta päättyi siihen, että hän jäi pihalleni vietyään minut taksilla kotiin. Päästin sisälle ja juteltiin edelleen. Puolitoista tuntia meni, kunnes soitin taksin ja käskin viemään miehen kotiin. Ei seksiä, ei kosketuksia.

Pitäisikö minun kertoa tästä kaikesta tapailemalleni miehelle vai ei? Hänellä kariutui edellinen pitkä suhde naisen pettämiseen reilu puoli vuotta sitten..

Taksikuski oli tälle tapailemalleni miehelle ns. vakkarikuski, että en tiedä sitten mainitseeko joskus ohimennen episodista.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUN MITÄÄN EI KERRAN TAPAHTUNUT.

Vierailija
2/8 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taksikuski saattaa jäädä funtsii ja asia tulla jossain esille.

Kertoisin oitis, muuten voi jäädä paska juttu muhimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä jos joku olisi nähnyt teidät siellä baarissa kun exäsi yritti suudella, niin se vielä lisäisi soppaan mausteita... Joten kerro, olette sitten tapelleet tai ette, niin etpähän ainakaan ole " epärehellinen" .

Vierailija
4/8 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi helvetissä ei saisi mennä baariin? kotiinko sitä pitäisi lukkiutua kun tapaa jonkun ja olla koskaan enää ikinä menemättä baariin ilman miestä. No jo on aikoihin eletty.

Vierailija
5/8 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin mielesäni teit väärin siinä, että jäit hänen kanssaan juttelemaan ja menitte yhdessä teille kahdestaan. Jos olet sitoutunut muualle, noin ei kuuluisi tehdä. Varmaan pyytäisin anteeksi ja sanoisin, että tämä tilanne uusi enkä tullut ajatelleeksi, mutta kerron koska haluan olla avoin.

Vierailija
6/8 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin vaihtamaan kuulumisia, sillä ei olla nähty kuukausiin. Kun eksä alkoi puhumaan uudelleen lämmittelystä jne sanoin suoraan, monta kertaa että ei tule onnistumaan. Yritin lähteä seurastaan pois, mutta ei päästänyt. Ja tarkoitus oli niin, että menen yksin kotiin, ja eksä jatkaa samalla taksillaan omaan kotiinsa. Sanoin jo siinä vaiheessa kun taksiin noustiin, että hän EI tule mun luo.

Kun saavuin kotiin, menin sisälle ja eksä jäi taksiin. Katsoin ikkunasta kun hän jäi pihalleni ja taksi lähti. Ok, tein kai väärin kun kävin avaamassa oven ja pyytämässä sitten sisälle. Mutta en pyytänyt häntä luokseni, vaan nimenomaan kielsin tulemasta.

Minkäs minä sille voin, jos toinen on jästipää.

Ja niin. Saan kulkea baareissa ja missä tahansa, vaikka seurustelisinkin. En aio lopettaa elämääni kenenkään takia, ja minusta se on tervettä.

Vierailija
7/8 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin asumiserossa miehestäni, mutta tuolloin välimme olivat lämmenneet uudelleen - kuitenkin vasta sille tasolle, että uutta luottamusta haettiin ja vanhaa rakkautta etsittiin uudelleen suhteeseen... Menin ulos tyttöporukalla ja tapasin vanhan ystäväni (mies) kouluajoilta. Jotenkin päädyimme viettämään melkein koko illan yhdessä vanhoja muistellen ja loppuillasta menimme hänen asunnolleen jatkamaan jutustelua, kun ei olisi millään raaskinut jättää juttua kesken. Jäin yöksi ja noh, meillä on aina ollut vipinää, vaikkei olla seurusteltujaan ja jotenkin se sitten meni sen kielletyn puolelle. :o( Aamulla lähdin kävellen kotiin ja eiköhän yhteinen ystävämme (minun, tämän vanhan ystäväni ja mieheni, josta asuin asumieserossa) ajanut autolla ohi juuri kun aamulla astuin ulos tuon kaverini rappukäytävästä... Kauan mietin, että uskallanko jättää kertomatta. Toisaalta tuntui, ettei asia ole mieheni asia, koska kerran asutaan asumiserossa, mutta toisaalta tunteemme olivat lämpenemässä ja toisaalta tunsin, että olin tavallaan pettänyt häntä. Noh, kerroin muunnellun totuuden, eli että olin ollut hänellä yötä, mutta mitään ei tapahtunut. Ja hyvä kun kerroin kun eiköhän sitten suunnilleen ½ vuoden kuluttua asia tullut esiin, mutta mies ei ajatellut asiasta mitään pahaa, kun kerran olin jo aikaisemmin kertonut...

Tähän päiväänkään mennessä hän ei tiedä tuosta " syrjähypystä" asumiseromme aikana, mutta toisaalta ME ASUIMME ASUMISEROSSA, eli olimme tavallaan sinkkuja, joten...en tunne huonoa omatuntoa.

Vierailija
8/8 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähänkö nyt teet suuren numero jostain minimaalisesta jutusta. Hoh hoijaa. Sulle ei vissiin kauheesti tapahdu.