Mistä muumikakku Helsingissä?
Lapsella ois kohta synttärit tulossa, ja valmis muumikakku pitäis saada. Lähikonditoriasta kysyin, he voivat tilata jostain, mutta hinta tuntuu mielestäni aika huimalta: 16 henkilön kakku 46 euroa ja 20 henkilön kakku 54 euroa. Noin paljonko erikoiskakut tosiaan maksaa? Vai saako jostain halvemmalla?
Itse ei ole aikaa, hermoja eikä taitoa tehdä.
Kommentit (7)
Muistelen hämärästi joskus aiemmin tilanneeni nallekakun citymarketin konditoriasta jotain 40 hengelle, ja se ois maksanut ton jotain 40 euroa... muistankohan väärin ton hinnan, siihen tota muumikakkua vertasin kun kalliilta tuntui. Vai onko marketeissa sitten aina niin paljon helvempia? ap
mistä kävit kysymässä kun sait noi hinnat?
tilaavat jostain muualta sen. en tiedä sitäkään että mistä. jos haluat, voin kirjottaa noi tiedot tähän ketjuun joku päivä kun saan ne selville. ap
olen tehnyt muumikakun. Ihan tavallinen kakku, ja päälle kaikki talosta löytyvät muoviset pikkumuumit. Siis ne, jotka tulivat muumitalon mukana. Kovasti ovat lapset tykänneet.
Samalla reseptillä olen tehnyt myös prätkähiiri-, turtles-,ja mitä lie kakkuja...
täytyykin tutkailla noita mainittuja leipomoja vielä. mutta siis yleinen mielipide vaikuttaa olevan että noi mun saamat hinnat on ihan kohtuulliset. voin hyvinkin muistaa sen aikaisemman kakun hinnan väärin, siitä on aikaa. Kuulostaa kivalta myös toi muumilelukakku, mutta en ehdi enkä jaksa tehdä edes tavallsta kakkua itse. Mutta joku muu sai siitä varmaankin hyvän idean!
Lisääkin kokemuksia ja mielipiteitä saa laittaa. ap
Itse tilasin taannoin 40 hengen kakun, joka maksoi reilusti yli 100 euroa. Sitä pidin jo kalliina, mutta oli se hieno kakkukin...