Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta AV-pistetä annatte minulle?

Vierailija
26.12.2007 |

- Olen 35 v kolmen lapsen kotiäiti. Lapset 0-4 vuotiaita. Minulla AMK koulutus. Teen joskus iltatöitä, jolloin mies hoitaa lapsia.

- Mies tekee töitä klo 8-16 virastolla. Miehellä yliopistotasoinen tutkinto.

- Asumme Espoossa 74 neliön kerrostalokolmiossa, josta asuntovelkaa 50 000 euroa. Meillä on saunavuoro kerran viikossa ja lenkkisaunaankin pääsee...

- Painan 62 kg ja olen 167 cm pitkä, pitkät vaaleat hiukset ja silmälasit.

- Kuljen Nanson paidoissa tai muissa tyköistuvissa sekä farkuissa tai samettihousuissa. Omistan myös tuulipuvun, jota käytän tuulisella tai sateisella säällä hiekkalaatikolla ja goretex kengät. Käyn suihkussa joka päivä, pesen hampaani, kampaan hiukseni ponnarille ja laitan ripsiväriä.

- Olen käynyt mieheni kanssa kahdestaan ulkona viimeksi 22.12.2007.

- Kotimme on sisustettu sinipunaiseksi ja huonekalut ja parketti ovat pyökkiä. Tai oikeastaaan kotia ei ole sisustettu, vaan siihen on lisätty joitain lapsellisen iloisen värisiä marimekon tekstiilejä piristämään arkea. Tarkoitus on rempata ja sisustaa joskus tulevaisuudessa, kunhan lapset tästä kasvavat. Meillä on mariskooleja sekä kolmea arabian astiastoa sarjat.

- Lapsilla on H&M:n vaatteita, maripaitoja, kuomat, kumpparit, goretexit ja talvella saumoista teipattu toppapuki. Kun menemme stadiin lapset pukeutuvat kaksiosaisiin talvivaatteisiin ja äiti samettihousuihin ja toppatakkiin. Meillä on Emmaljungan yhdistelmävaunut, samat jo kolmannella lapsella.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin 42-vuotias kolmivuotiaan äiti

Vierailija
2/2 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenkasvatusfilosofiani olen perinyt äidiltäni. Hänellä on kokemusta yli 200:sta hoitolapsesta, koska hän työskenteli lähes 30 vuotta perhepäivähoitajana. Hänellä on ollut aina toimivia vinkkejä annettavanaan, mutta en nyt jaksa eritellä lastenkasvatustani täällä AV:lla. Moni asia tulee kuitenkin ihan lapsuudestani, selkäytimestäni.

Olen siis omassa lapsuudessani nähnyt äitini työssänsä, niin siksikään en hevillä olisi valmis antamaan samaa etuoikeutta olla lasteni kanssa kenellekään muulle aikuiselle, pois itseltäni. Nämä ovat arvokkaita vuosia ja jäisin muuten paljosta paitsi eli ajattelen näin kyllä ihan itsekkäistä syistä, vaikka eihän tämä aina niin helppoakaan ole... 4 vuotiaani käy kerhossa ja tapaa kavereitaan ja kotihoito tuo noin muuten hyvän arjen. Palkkatöitä ehdin tekemään myöhemminkin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän