Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tahtoisitko tietää jos miehesi pettäisi sinua?

Vierailija
25.12.2007 |

Minä en tahtoisi.

Ex petti ja silloin urkin todisteet esiin ns kiven alta. Tuska oli ihan hirveä enkä koskaan päässyt asiasta yli. Itsetunto meni, tuli ahdistusta, unettomuutta, luottamus ihmisiin meni yleensäkin ja maailmankatsomus muuttui negatiivisemmaksi.

Ainut milloin todisteita voisin tahtoa, olisi jos tahtoisin erota ihan varmasti. Suhteen ja luottamuksen uudelleen rakentaminen petetyksi tulemisen jälkeen on melkoinen helvetti.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin EN haluaisi.

Se mitä ei tiedä, ei voi satuttaa. Ja tieto lisää tuskaa.

Nimin. kokemusta on. Valitettavasti

Vierailija
2/20 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta pettäminen viestii sitä, että parisuhteessa on jotain ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on ollut muutama kumppani, jotka ovat pettäneet. Pettäminen kertoo heistä ihmisinä paljon. He mieluummin hölmöilevät kuin keskustelevat kumppaninsa kanssa. Osaan antaa asioita anteeksi, jos ne käsitellään kunnolla. Minun ei edes tarvitse yrittää elää suhteessa, johon toinen ei halua sitoutua täysillä. Pettäminen viestii, ettei arvosta kumppaniaan. Jos kumppanini ei arvosta minua, niin miksi olla hänen kanssaan?

Vierailija
4/20 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on totta se mitä ympärilläni näen ja mihin uskon. Elän omassa kauniissa illuusiossani. En tahdo että tämä särkyy.

Tietysti tieto on parempi kuin jatkuva epävarmuus ja epäily. Mutta minä en epäile miestäni. Luotan häneen ja tahdon että asiat on näin.

Tietysti toivon että mieheni ei minua pettäisi mutta joku satunnainen " laivapano" jos sattuisi niin ei se minun elämääni mitenkään vaikuttaisi jos siitä en mitään saisi tietää.

Tieto lisää tuskaa. Maailmassa on hirvittäviä ihmiskohtaloita. Ne ei kuitenkaan kuulu mun elämään. Multa menis mielenterveys jos kaikkiin ikäviin asioihin pureutuisin. Autan tavallani mutta tahdon elää omaa elämääni kauniissa ja hyvässä ympäristössä.

Tämä on minusta vähän sama kuin että lapsen elämä pyritään pitämään seesteisenä ja tietyssä määrin sulkemaan niitä ikäviä asioita ympäriltä. Mä tahdon että minunkin elämä on kaunista ja ettei kaikkea mahdollista tuskaa tuottavaa tuoda esiin mikäli se ei ole tarpeen. Tietysti jos mieheni vaikka rakastuisi tai olisi onneton suhteessani niin tahtoisin niistä tietää.

Vierailija
5/20 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pidemmästä suhteesta tai sellaisesta mistä " kaikki muut" tietää, niin kyllä haluaisin.

Vierailija
6/20 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten voisi miettiä haluaako jatkaa suhdetta. Tai haluaako mies sitä. Seksi on vaan seksiä. Haluan tietää mitä mies tekee.

En ymmärrä miksi aapee nimenomaan haluaa olla tietämättä! Jos yksi on mulkku niin ei se tee kaikista sitä, ei kannata olla kenenkään kanssa jos ei luota toiseen. Ajattele jos miehelläsi on susta joku ennekkokuva tai käsitys vaan jonkun vanhan suhteen takia! Se on väärin toista kohtaan.

Vierailija
7/20 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toisaalta jos se on ollut vain kerran hairahdus en kai haluaisi. Tietenkin, jos on pitempi suhde, niin haluaisin, se olisi eron paikka, kun ei tässä muutenkaan niin hyvin mene.

Vierailija
8/20 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/20 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain yhden yön sekoilusta en todellakaan haluaisi tietää, mutta pidempiaikaisesta sivusuhteesta tietenkin haluaisin.

Vierailija
10/20 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää. Asun pikkukaupungissa jossa "kaikki tuntee kaikki". Äkkiä sana kulkisi ihmiseltä toiselle että mieheni olisi käynyt vieraissa. Olisi hirveän nöyryyttävää saada tietää kuukausien päästä tapahtuneesta. Todennäköisesti rikoskumppani olisi joku jonka tiedän tai ainakin kaverin serkku tai entinen naapuri tms. Pahempaa olisi siis se että kaikki tietää kuin se mitä itseasiassa tapahtui...

Vierailija
11/20 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoisin, koska sitten voisin ottaa eron näyttämättä itse roistolta.

Vierailija
12/20 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusit tai et, kertoisin heti jos niin kävisi.

Päätös olisi yksinomaan sinun miten sitten edetään.

Vierailija
13/20 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kysynyt vaimoltani, onko hän pettänyt minua. Asialla ei ole merkitystä jos suhde toimii. Silloin ei kannata kysyä, jos vastauksesta mahdollisesti on vahinkoa.

Vierailija
14/20 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi enkä ymmärrä näitä ihmisiä, jotka uhoavat kertovansa petetylle puolisolle. Mitä ei tiedä, se ei voi loukata. Anonyymit paljastusviestit rikkovat parisuhteita, koska ikinä ei selviä, mitä oikeasti oli tai ei ollut tapahtunut. Toivoisin sydämestäni, että jokainen paljastamista harkitseva saisi itse sen kokea. Kasvokkain kertojiksi näistä raukoista ei ole. Ja hyvä niin, koska jos minulle ulkopuolinen tulisi kertomaan, että mieheni pettää häntä, tekisin hänestä sosiaalisesti silppua.

Vierailija
15/20 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttuni (nainen) kertoo hyvin avoimesti rakastumisistaan ja sivusuhteistaan eräällä keskustelupalstalla. On harrastepalstan ryhmä, jossa väkeä käy paljon, osa kävijöistä tuntee toisensa pitkältä ajalta. Hänelle on jotenkin luontevaa ja itsestään selvää, että on rinnakkaissuhteita. Muilta ryhmän naisilta riittää tukea ja empatiaa, kun joku mies yhtäkkiä jättääkin tai miehen vaimo rupeaa hankalaksi. Silloin ollaan kovasti marttyyria.

Joo, ei tarvitse kertoa että jokainen elää tavallaan. Yhtä kaikki kiinnostavaa, miten monenlaisia asenteita maailmassa piisaa. Tämän naisen mies kuulemma haluaa tietää kaiken, ja se hänelle myös kerrotaan.

Vierailija
16/20 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tahtoisi tietää. Jos mies lakkaisi rakastamasta minua, sen tahtoisin tietää. Pettäminen olisi niin nolo syy erota. Olisi tosi vaikea kertoa kellekään, miksi erottiin, ja selittämättä jättäminen se vasta outoa olisikin. Kun en pettämisestä tietäisi, ei se minua loukkaisi. Jos se vaikuttaisi parisuhteeseemme jollain tavoin, se varmasti selviäisi sitten ajan myötä.

Ja alapeukkuja kiitos!

Vierailija
17/20 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pettäminen sinänsä ei haittaa vaan se, että se olisi nolo syy erota. Miksei noinkin.

Vierailija
18/20 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en haluaisi, koska kertomisella heitettäisiin vain pallo minulle ja pettäjän osa olisi siinä.

Yhden illan hairahduksella ei ole merkitystä, jos kuitenkin rakastamme toisiamme. Jos taas on sivusuhde ja huono liitto, niin silloin odottaisin pettäjältä sen verran selkärankaa, että itse ilmaisisi halun erota. Koska sillähän ei silloin ole merkitystä, onko uusi suhde jo aloitettu vai ei.

Vierailija
19/20 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai haluan tietää. Haluan että suhde perustuu totuuteen eikä valheeseen.

Haluan tehdä omat valintani faktojen pohjalta.

Vierailija
20/20 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Jos mieheni pystyy tässä härdellissä vielä toista naista pitämään tyytyväisenä niin kaikin mokomin. Mä en haluaisi tietää siitä mitään.