Mulla pitkä ja epäsäännöllinen kk-kierto 33-44pv. Voinko luottaa siihen,että mulla ovulaatio normaalisti?
Väitän tuntevani ovulaation kipuna. Mietityttää vaan, kun olen kuullut, että jos poikkeava kierto, ovulaatiota ei välttämättä tapahdu. Yritetään vauvaa..
Kommentit (5)
31-47 päivää ja viidestä raskaudesta neljä lähtenyt eka kierrosta käyntiin, joten tsemppejä myös sinulle!
kierrosta. Mulla oli tuolloin normi kierto. No, mukavaa kuulla, että tästä ärsyttävästä vaivasta huolimatta lapsi voi saada nopeastikin alkunsa. ap
lyhyehköllä säännollisellä kierrolla; 25pv lähes kellontarkkuudella. Kerran raskaaksi tullut ja sekin IVF-hoidon (epäonnistui) jälkeen (varmaan se hevoskuuri hormoneja vaikutti). nyt taas vuosi yritetty eikä mitään tulosta :( Toki kiitollinen tuosta yhdestäkin lapsesta, ihmetyttää vain tämä kehon toiminta.
ei viitti lääkäriinkään hankkiutua, kun ei oo (kai) mitään " oikeeta" vaivaa. yritystäkin vain 1kk takana, silti jo pelkään pahinta. tullu vissiin liikaa oltua tääl netis. ap
mulla samanlainen kierto kuin sulla ja todistettavasti olen ainakin kaksi kertaa ovuloinut kun on kaksi lasta