Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ystäviä?

Vierailija
25.12.2007 |

Elän lapsen kanssa kahdestaan aika pienessä kaupungissa. Läheisemmät ystäväni asuvat muualla Euroopassa sekä Yhdysvalloissa.

En tarvitse ympärilleni laajaa kaveri/tuttavapiiriä, vaan muutaman läheisen ihmisen. Joskus kuitenkin olisi kiva tavata ystäviä joutumatta pulittamaan useampaa sataa lentolippuihin.

Harrastuksia minulla itselläni ei juuri ole. Tai oikeastaan on, mutta ne sitovat minut kotiin.... Työn kautta olen saanut joitakin kontakteja, mutten varsinaisesti ystäviä. Baareissa en käy lainkaan - enkä ole ajatellut alkaa käydäkään.

Mistä ihmeestä sitä aikuinen ihminen löytää ihan " pelkkiä" ystäviä....? Nettikin on täynnä pelkkiä deittisivustoja...?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin ystävän tarpeessa pikku kaupungissa!!!

Vierailija
2/11 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sellaisen kanssa saa helposti seuraa vaikka perhekerhojen ja vastaavien kautta. tai sitten hae jotain kautta (netti, paikallislehti tms) seuraa ensin vaikka lenkille, se on ehkä helpompaa kuin hakea suoraan " ystävää" , tee ilmoituksessa selväksi, että haet ystäväseuraa, et parisuhdetta.

tai sitten on muutama yksinhuoltajien yhdistys, ainakin sellainen kuin pienperheyhdistys ja toinen on yksin- ja yhteishuoltajien liitto, voisit niistä kysellä, onko niillä toimintaa alueellasi tai voisivatko ne välittää ystäväkyselyäsi.

toivottavasti löydät kivaa seuraa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen harrastuksensa kautta olen saanut pari tuttavaa, mutta en edelleenkään sellaista henkilöä, johon haluaisi tutustua paremmin. Tiedä sitten, missä vika ;-)

" Heräsin" vasta tähän kaveriasiaan, kun kirjoittelin joulukortit ja huomasin, että kotimaahan lähti vain muutama hassu kortti ja maailmalle vino pino.

AP

Vierailija
4/11 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että aikuisena on ollut vaikeampi tutustua ihmisiin, joiden seurassa todella viihtyy. En tiedä mikä on syy, mikä seuraus, mutta olen itse onnekas, ja vanhat ystäväni asuvat lähietäisyydellä. Mutta en ole saanut viimeisen viiden vuoden aikana kuin yhden hyvän uuden ystävän, tuttuja kyllä.

Vierailija
5/11 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan netissä.

Vierailija
6/11 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi saada kaverin! :)

Vierailija
7/11 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tutustun suht helposti ihmisiin, mutta juuri samanhenkisen seuran löytäminen on se vaikea asia. Ja toisaalta perheellisenä ei voi laittaa samalla tavalla aikaa ystävyyssuhteiden kehittämiseen kuin joskus opintovuosina, jolloin niistä harvoista samanhenkisistäkään ei kovin helposti kehity todellisia sydänystäviä.

Entisestä naapurista sain kyllä todella hyvän ystävän, kun olimme yhtä aikaa äitiyslomalla ja vietimme viikoittain ainakin yhden päivän yhdessä. Harmi vaan, muutimme työn takia ja nyt sekin uusi ystävä on kaukana :-(

Vierailija
8/11 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka löytyisi samalta suunnalta olijoita?

Vierailija
9/11 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos vaikka löytyisi samalta suunnalta olijoita?

Vierailija
10/11 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

perheellinen?

Vierailija
11/11 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi