Mitä saitte appivanhemmilta lahjaksi?
Minä sain Favoran kasvojenhoitotuotteita, Sebamedin pesubalsamin, Fazerin sinisiä sekä Leena Lehtolaisen uusimman. Yhteiseksi lahjaksi saimme vaa' an.
Kommentit (8)
Marimekkoa useampi paketti, vaatteita (sopivia kaikenpuolin), rahaa, muutamia tavaroita. Ja kaikki hyödyllisiä ja tervetulleita, ei mitään ikäviä ylläreitä.
" Minä sain Favoran kasvojenhoitotuotteita, Sebamedin pesubalsamin, Fazerin sinisiä sekä Leena Lehtolaisen uusimman. Yhteiseksi lahjaksi saimme vaa' an"
Kieli-poskessa-analyysi: appivanhempiesi mielestä olet finninaamainen herkkuperse, jonka elämästä puuttuu jännitystä. Lisäksi olet onnistunut tartuttamaan paino-ongelmasi myös heidän kultapoikaansakin.
Ihan kiva kun kotihoidontuella olen.
minä olin sen kirjan ostanut ja anoppi alkoi marisemaan että hän olisi sen ostanut ja maksoi sen sitten minulle, ja mies oli ostanut sen leffan vähän samoin kuvioin.
ison kastehelmi lautasen (ei halua että kun hän kuolee että se menee toisen miniän hyppysiin) . sitten saatiin jotakin kaapin perältä kaivettuja kynttilöitä ja joulukoristeita lahjaksi . . . kuulemma bingosta voitettuja vuosia sitten : )))))))
Itse laitetaan mummon tilille joka joulu 500 euroa. Köyhä eläkeläinen kyseessä ja pankkivelkaa syntynyt sairaalahoidoista. Jos ei olisi yksityisellä velalla hoidattanut itseään, niin ei olisi meidän lapsilla mummoa. Appi taas ei ole hengissä ollut vuosiin.
Tai en tiedä onko mies saanut niiltä jotain, jos on niin ei ole kertonut.
Ei haittaa, en mäkään ostanut niille mitään.