Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppia pännii kun mun perhe on ns. parempaa

Vierailija
25.12.2007 |

väkeä kuin he. Itse käyttää tuota sanontaa. Tulee pian taas kadehtiin meidän lasten joululahjoja, itse ei osta mitään muuta kuin tyttärensä lapsille. Tuntuu pahalta miehen puolesta kun oma äiti ei välitä kuin yhdestä lapsestaan ja hänen lapsistaan. Joskus oikein pirullisuus nostaa päätään kun näkee sen kadehtivan ilmeen. Ostin itse omilla rahoillani auton itselleni ja siitäkin märisi kauan.

Omat lapset ajettu pellolle heti kun töihin ovat kyenneet, ainoastaan mamman tytär on saanut olla mamman siipien suojassa tähän päivään asti. Odottaa et kaikki sisarukset palvoisivat tätä tytärtä ja auttaisivat ja antaisivat jopa rahansa tälle. Tytär käy työssä ja tienaa mukavasti mutta niin on surkeeta että.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi oikein vihasi minua kun olin nuorempi ja esti miestä (joka asui silloin vielä kotona) tulemasta luokseni, koska meillä mm. syötiin oikeaa ruokaa eikä eineksiä, eli anopin " maine" hyvänä ruoanlaittajana olisi mennyt siinä sekunnissa, kun mies olisi maistanut itsetehtyä ruokaa. Myöhemmin syitä alkoi tulla jo siinä määrin, että mies muutti hädintuskin täysi-ikäisenä pois minun luokseni ja anoppi jäi märehtimään kohtaloaan suvun kesken. :D Tänäkin jouluna oltiin niiiiiiiiiiiiin raihnaisia ja surullisia, mutta ilme muuttui kummasti kun kuuli mehevän juorun x).

Ps. Mies todellakin oppi oikean ruoan makuun ja anopin tekeleet eivät kelvanneet sen jälkeen. Tämäkin on tietysti minun syytäni, minähän se " manipuloin" kaikkia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla