Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en raskaudu... Ovistestit näyttavät plussaa ja edelliset raskaudet onnistuneet helposti?

Vierailija
25.12.2007 |

Onko kohtalotovereita? Kolme aikaisempaa raskautta alkoivat ensimmäisestä ja toisesta kierrosta nyt, nyt mennaan kolmatta kiertoa yritystä ja en usko etta nyttenkaan on tärpannyt..

Onkohan mulla jotain vialla vai onkohan ikä tuonut jo tälläisen " oireen" ? Nuorin lapsi on nyt 3,5v, itse olen vajaa 32v ja paino noussut mulla huimasti viimeisen vuoden aikana sekin varmaan vaikuttaa?

Miten voisin edesauttaa raskautta? Kuinka usein pitaisi yrittaa kierron aikana etta voisi maksimoida onnistumisen?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihanko oikeasti ihmettelet, ettet kolmen kierron kuluessa raskaudu? Totta kai vaikuttaa ikä, paino... mutta eniten sattuma! Huippuhyvää tuuriahan teillä on edellisten kanssa ollut. Nokka pystyyn ja käy lukemassa vähän niiden juttuja, jotka yrittävät 13. kiertoa, niin johan alkaa suhteellisuudentaju parantua!

Itsellänikin on molemmat lapset tärpänneet ekasta ovulaatiosta. Mutta ovulaatiot on ensin pitänyt houkutella Clomifenilla tulemaan. Sitä ennen molempien kohdalla melkein vuosi tuloksetonta yritystä.

Vierailija
2/4 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nusasis just oikeeseen aikaan, on ehkä 1/10 mahikset raskautua. Ja ainakin neljäsosa raskauksista päättyy ennen kuin kukaan edes ehtii testata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Ikä vaikuttaa sen verran, että 30-ikävuoden jälkeen naisen munasolujen laatu heikkenee huomattavasti, eli vaikka ovuloit, voi olla ettei irronnut munasolu kuitenkaan ole hedelmöittymiskelpoinen yksilö.

- Paino vaikuttaa paljon. Nainen on hedelmällisimmillään kun painoindeksi on 19-24 välillä.

Ja olen tavallaan " kohtalotoveri" , joskin tuo sinun yrittämisaikasi on kyllä säälittävän lyhyt ollakseen mikään ongelma... Itse olen yrittänyt 4 vuotta ja kaksi keinohedelmöitystä takana. Normaalipainoinen, 28-vuotias nainen ja yksi lapsi 7 vuotta sitten tärpännyt tokasta yrityskierrosta. Syytä sekundaariselle lapsettomuudelle ei löydy.

Vierailija
4/4 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tässä kait muuta voi kuin jatkaa yritystä parhaan mukaan. Ja mies tosiaan ollut niin kauheassa flunssassa ettei siitä kauheasti ollut apua tämän asian kanssa tässä kuussa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän