Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä minä tuolla ukolla oikeistaan teen?

Vierailija
24.12.2007 |

Olen taas tehnyt kaikki jouluvalmistelut yksin, ostanut kaikki lahjat ja ruuat, siivonnut,koristellut kodin, lähettänyt joulukortit yms.

Illalla kun tultiin kotiin istahti nojatuoliin katsomaan elokuvaa ja minä siivoosin yksin. Pyysin että olisi kokeillut käykö muuntaja ulkovaloihin lupasi kohta sen tehda, muistutin ja edelleen lupasi, no minä sitten hermostuin ja laitoin sen itse sillä välin kun kakku oli uunissa.

Vauva alkoi itkemään ja ukko ei tehnyt elettäkään sen eteen.

Menin hakkamaan ulos matot ja ukko tuli kohta kiikuttamaan vauvaa minulle, että saa katsoa elokuvaa rauhassa.

Sitten ihmetteli, kun mökötin, luettelin kaikki tämän illan jäljellä olevat hommat ja ukko että eikö lapset pitäisi nukuttaa. Oletti, että käyn välillä ne laittamassa nukkumaan ja jatkan sitten hommia. Käsitti viimein itse mennä ne nukuttamaan, kuvittelin, että tulee sitten minua auttamaan, mutta vitut. Laittoi paska itse nukkumaan ja lapset ravaa kokoajan täällä alhaalla, ei helvetti yhtä asiaa saa tehtyä!

Mitä minä tuollaisella paskalla äijällä teen?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu tulee ilman koristeluja ja joulukortteja. Minäkin ahdistuisin, jos puolisoni olisi tuollainen häärääjä. Rentoutta peliin. Jos alkaa pinna kiristyyn, kun tekee itse valitsemiaan jouluhössötyksia, niin kannattaa miettiä ovatko ne kaikki pakollisia. Minä olen siivonnut ihan tavalliseen tyyliin talomme, laittanut kinkun uuniin, laittanut pari kynttelikköä ikkunaan ja punaisen liinan pöydälle, laittanut joulutervehdykset tekstiviestinä, ostanut kerralla kaikki lahjat palkkapäivänä kaupasta, ostanut laatikot ym. valmiina, tortut paistan huomenna, eikä stressaa yhtään. Katsopa " Kätevä emäntä" -sketsisarjaa, kun tuo sun asentees ei yhtään skulaa.

Vierailija
2/3 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joulukorteista suurin osa oli yrityksemme asiakkaille, samaten joululahjoista.

Ruuat meillä on eineksiä, itse en ole tehnyt juuri mitään. Siltikin tässä joulun laitossa on ihan tarpeeksi yhdelle hommaa, kun jaloissa pyörii 3 alle 3 vuotiasta lasta ja patalaiska äijä, joka ei voi edes lasten perään katsoa.

Eniten vituttaa, kun olen ukolle ehdottanu että olisimme yhdessä käyneet jouluostokset tekemässä, niin ehdotti seuraavaa viikkoa,kun hän ehtisi paremmin ja vitun posket, sain kuitenkin kaikki asiat yksin hoitaa ja kiskoa vielä penskoja perässä.

Kuinka paljon helpompaa elämäni olisikaan ilman tuota äijää.

Jättäisin kyllä kaikki jouluvalmistelut tähän jos ei olisi vieraita tulossa nyt joulunaikana, pakko pitää kulisseja pystyssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että vastaava on tuttua monelle. Harmi vaan vaihtamalla ei taida parantua. Tai jos paranee ko. asia, toinen asia taas ärsyttää. Se on niiin sellaista (kokemuksesta) että välillä olisi ihan valmis häippäämään tai heittämään mies pellolle kun ärsytää. Mutta toisena hetkenä sitä tajuaa, että on hienoa jaksaa ja tajuta että toisessa on myös niitä hyviä puolia jne.

Voimia ja jaksamisia sinne lähettelen!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi