Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaaksi pillereistä huolimatta?

23.12.2007 |

Hei, onko joku tullut raskaaksi pillereiden syönnistä huolimatta? Jos näin on tapahtunut, mikä oli syynä? Itselläni oli oksennustauti 3 päivää ja nyt sitten odotellaan kuukautisia..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt poika on jo 9v =)

Vierailija
2/4 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diane Novaa syönyt ja tullut raskaaksi silti. Kummallakaan kerralla ei ollut mitään erityistä, esim. oksutautia tms. ja pillerit otettu ajallaan. Ilmeisesti vaan sitten suth hedelmällinen yksilö. Mulla on kuukautiset aina herkästi jääneet pois esim. stressistä ja en noita raskauksia huomannut vasta kun 6-7 viikolla, kun alkoi pahoinvointi ja väsymys vaivata. Molemmat menivät kesken, ehkä sen takia juuri kun jatkoin pillereiden syömistä normaalisti noille 6-7 rv saakka - kuka tietää.

Onneksi sitten 2 toivottua raskautta onnistuneet ilman keskenmenoja ja stressiä ja huolta vauvan tilasta kun on pillereitä napsinut päälle. Ja ehkäpä tämä kolmaskin sujuu hyvin... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini sai myös viimeisen neitosen pillereistä huolimatta.

Eli mahdollista on.

Ainoastaan kohdun poisto on ainoa 100% ehkäisykeino.

Muut ovat 98-99% teholtaan.

Onko kuukautisesi myöhässä? Oletko tehnyt testin jo?

Vatsatauti saattaa myös sekoittaa hormonitoimintaa.

Varsinkin jos nestetasapaino on päässyt laskemaan vatsataudin aikana.

Vierailija
4/4 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vain, pillereistä hiolimatta voi tulla raskaaksi, täällä yksi jolla on kokemusta. Viikkoja tällä hetkellä 21+4, raskaus oli yllätys, mutta nyt odotellaan hyvinkin onnellisena tätä yllätystä! :)

Lääkäri sano minullei, että näin käy hyvinkin usein, itse olin kanssa luullut pillerit hyvinkin uotettaviksi, mutta tietenkin on mahdoööista tulla raskaaksi, jos useampana päivänä unohtaa ottaa pillerin!