Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaatko paketoida lahjat kauniisti?

Vierailija
23.12.2007 |

Näppäräsormisena olen joskus kauhistellut joidenkin tumpeloiden paketoimistaitoja. Paperi vinossa ja teipattu kammottavaksi möyktyiksi lahja kuin lahja. Esteetikkona silmääni miellyttää kauniisti paketoidut sointuviin väreihin käärityt lahjat.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla kateellinen, kun et itse osaa/jaksa paketoida kauniisti! ;) Eikä muuten tule Hesaria tänne maalle! :)

Vierailija
22/26 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle olen luvannu, että saa syyttää minua epämääräisistä lahjapakkauksista. Hän kun on pikkutarkka ja joskus epäonnistuu. Ei kuiten paketoi uudestaan, kun se olisi paperin tuhlausta.

Ensi vuodeksi mietin paketointia kankaisiin. Kankaat voisi käyttää uudestaan helpommin kuin lasten repimät paperit ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja alku sujuukin hyvin. Kymmenennen lahjan jälkeen hermo menee ja sitten en enää välitä.

aikoinani tein pakettikortitkin itse mutta kun tänä jouluna oli 35 lahjaa paketoitavana niin länttäilin vaan tiimarin tarroja päälle...

Vierailija
24/26 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

etenkin joululahjoja on suorastaan turha paketoida kauniisti: lahjat ja paperit revitään kuitenkin kohta auki eikä kukaan jää ihastelemaan kauniita paketteja. Narjua en joululahjoihin laita ollenkaan: mielestäni ne ovat vain turhaa roskaa. Sen verran sentään panostan, että käytän ainoastaan yksivärisiä ja päällystämättömiä lahjapapereita enkä niitä kammottavia ja omituisia kuvioituja lahjapapereita.

Eri asia sitten, jos paketoin lahjaa (aikuiselle) esim. merkkipäivän kunniaksi. Myös perhepiirin ulkopuolisille paketoin lahjat hieman kauniimmin.

Vierailija
25/26 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa, siis kauniisti. Muuten kyllä. Ja siinä paketin repimistouhussa ei kukaan huomaa millä tavalla käärö on tehty ;)

Vierailija
26/26 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mmin kauniisti, sillä paketoin nuo lahjat aina vasta aatonaattoyönä ja seuraavana päivänähän ne jo revitään auki...eikä lapset todellakaan välitä siitä paketin ulkonäösta puupennin vertaa, joten paketoin lahjat vain siis paperiin (ei nauhoja), mutta sitli siistista kaikki kulmat taitellen jne:)