Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avioeron toinen hakemus allekirjoitettu, mitä sitten?

Vierailija
11.11.2008 |

Olen ensi viikolla menossa allekirjoittamaan avioeron toisen hakemuksen (puolen vuoden harkinta-aika siis takana) ja mietin, että mitä siitä seuraa. Pitääkö itse laittaa lasten huoltajuusasiat vireille? Pitääkö hankkia asunto? Pitääkö hankkia joku avioerojuristi? Mitä nyt tapahtuu - vai tapahtuuko mitään jos ei itse saa aikaan?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkaat avioeroassarin, joka laitta suit sait kaikki kuntoon ja uusi elämä alkaa. Kätevää ja nopeaa, eikä itse tarvitse tehdä mitään!

Vierailija
2/4 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan ne lastenhuoltajuudet käsitellään siinä eron yhteydessä.

Ja meinaatko, että asutte edelleen yhdessä, eronneinakin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sen asunnon hankkia vaikkei olisi ensimmäinenkään vaihe allekirjoitettu. Lastenvalvojalle kipin kapin varaamaan aikaa tapaamis- ja elatusasioista sopimista varten - monessa paikassa on pitkät jonot sinne. Omaisuuden ositus pitää myös tehdä.

Et välttämättä tarvitse asianajajaa jos saatte asiat sovittua muutenkin.

Vierailija
4/4 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mieskin manipuloi minua minkä ehtii. Esittää rakastavaa, haluaa yrittää yhdessä. Ei usko, että eroamme. Aina kun olen pahalla mielellä tai ajatuksissani, kyselee mitä nyt TÄNÄÄN on sattunut kun olen sellainen. Siis miksi TÄNÄÄN mitään olisi sattunut, minullahan on avioeroprosessi menossa! Sen takia olen ajatuksissani, minua ahdistaa, elämä on raskasta.

Siis lastenvalvojalle.. en ole koskaan moisesta kuullutkaan. Kai sellaisen jostain puhelinluettelosta löytää.. Ei jaksaisi tehdä mitään. Hluaisin vain käpertyä pipmeään, lämpimään ja herätä valoisaan kevääseen - uuteen elämään, omassa kodissani, omien rakkaiden lasteni kanssa. Minulla ei ole voimia viedä tätä loppuun, mutta tiedän etten voi tätä keskeyttääkään.

Rahaakaan ei ole, enkä haluaisi viedä lapsilta lapsuudenkotia.. en halua itse jäädä tähän asumaan, tähän taloon liittyy niin ahdistavia muistoja. Kuinka ihmeessä ihmiset selviytyvät näistä kaikista kiemuroista..

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi