Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saan mieheltäni joululahjaksi...

Vierailija
22.12.2007 |

Aku Ankan taskarin.

Mitä muut?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyinen ei oikein toimi enää

Vierailija
2/6 |
22.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paketteja näkyy olevan sellainen Ikean paperikassin kokoinen lahjakassi pullollaan. Mitä lie ostanut, varmaan taas parikymmentä pakettia kuten joka joulu tekee. Yllätyksiä ne aina ovat olleet, molemmin puolin. Kuinka te voitte tietää mitä saatte jo nyt? Ja oikeastiko joku saa mieheltään vain yhden joululahjan???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Paketteja näkyy olevan sellainen Ikean paperikassin kokoinen lahjakassi pullollaan. Mitä lie ostanut, varmaan taas parikymmentä pakettia kuten joka joulu tekee. Yllätyksiä ne aina ovat olleet, molemmin puolin. Kuinka te voitte tietää mitä saatte jo nyt? Ja oikeastiko joku saa mieheltään vain yhden joululahjan???

Vierailija
4/6 |
22.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluyö mättöyö huraa huraa.

Vierailija
5/6 |
22.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain jota ei voi tarvita (esim. alushousuja, sukkia, tms.) eli jotain " turhaa" . Se ei ole vaate eikä syötävää eikä elämys (kuten leffaliput/konserttiliput). Maksaa enintään 100e.

Tuo oli se, mitä toivoin, kun mies kysyi.

On kuulemma hankkinut speksien mukaisen lahjan.

Odotan innolla, mitä se on!

Yleensä olen saanut jotain tarpeellista, mm. viime vuonna uuden kännykän, kun edellinen hajosi. Tänä vuonna sitten halusin tosiaan jotain ihan tarpeetonta, hauskaa, ylimääräistä kivaa, sellaista mitä itse ei itselleen tod näk tulisi ostettua. Saa nähdä mitä tulee!

Vierailija
6/6 |
22.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovimme yhdessä, ettemme osta kuin yhden nimellisen lahjan toisillemme. Mies saa minulta homejuustoa ja minä sen Akkarin.

Tuntuu hyvältä; emme tarvitse oikeastaan mitään, vain rauhallinen ja sopuisa tunnelma.

Kuutosen puolesta olen surullinen.