Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olet ostanut miehellesi joululahjaksi ja mitä luulet hänen ostaneen sinulle?

Vierailija
21.12.2007 |

Minä ostin kirjan, pari paitaa ja leffa-dvd:n. Uskon, että saan häneltä kirjan ja hiusten kihartimen. Ja tätä ketjua sitten jatketaan joulun jälkeen ja katsotaan miten arvailut onnistui....

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mä ostin miehelle verkkapuvun, 2 t-paitaa, 1 kauluspaidan, korvikset, pipon, rannekorun sekä avaimenperän... ja sit tein läpällä yhen hauskan lahjan... ku kysyin mieheltä, et mitä se haluu joululahjaksi niin hän sanoi, ettei haluu mitään... et käy kuulema vaikka vessapaperin tyhjä pahvirulla :D niin mä sitten paketoin sille yhen sellasen pakettiin.. kirjoitin siihen rullaan vaan, et hyvää joulua murulle :D

Vierailija
2/6 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä pienintä tietoa, mitä mä saan =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovittiin ensin ettei lahjoja tänä vuonna, nyt kuitenkin päätettiin että viedään lapset anoppilaan ja mennään ostoksille huomenna.

Mä toivoin Gogol Bordellon levyä, ja toivottavasti saan sen myös. Mies toivoi kotihousuja, joten ne aion hankkia hänelle.

Vierailija
4/6 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joinakin vuosina jompi kumpi ostaa lahjan, joinakin vuosina kumpikin, joinakin vuosina ei kumpikaan.

Vierailija
5/6 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoin itselleni Kalevala-korun papuranneketta kolmella helalla ja talon sydän-sormusta, tai jos niitä ei ole saatavilla niin sitten jotain muuta sarjaa.

Vierailija
6/6 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kävin tänään ostamassa Ratian kylpytakin,simpsons-sukat ja wagner-kalsarit.

Uskon ettei hän osta mitään koska olemme niin sopineet.

En kyllä odotakkaan sillä en tällä hetkellä ole vailla mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi