Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko valmiit lanttu- ja porkkanasoseet kaikkialta loppu?

Vierailija
21.12.2007 |

Mä metsästin tänään kotikaupunkini kaikki ruokakaupat noita soseita ja porkkanasosetta löytyi yhdestä kauasta pari pussia, muualla ei ollu mitään.

Kaikkiko haluaa valmiit soseet? Ensi vuonna taidan ostaa jo lokakuussa valmiiksi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta työteliästä ja pitkäkestoista. Kuoria porkkanat, pilkkoa, keittää kypsäksi, muussata. Eniten siinä haittaa se, että porkkanaa saa keittää pienen ikuisuuden ennen kuin se on kypsää. Menee hirveästi sähköäkin.

Vierailija
2/8 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se teiltä pois, jos joku ostaa valmiiksi keitetyt soseet? On pikkasen nopeampaa näin työpäivän jälkeen vääntää sitä laatikkoa valmiista soseesta kuin käydä keittämään kilokaupalla vihanneksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kaupassa ole valmista sosetta, niin sitten vaan tekemään itse. Turha sitä on sen enempää vinkua.

Vierailija
4/8 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei toki ole, ihan rauhassa vaan :) Huvitti vain tuo " kypsyy ikuisuuden" kun ne oikeasti kypsyvät tosi nopeasti kun on pilkottu nimenomaan pieniksi paloiksi!

Vierailija
5/8 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyi ihan runsaasti ainakin porkkanasoseita. En vaan ollut löytää kun en heti tajunnut miltä hyllyltä etsiä.

Oli kyllä kalliinpuoleisia, joten ensi vuonna taidan tehdä laatikot ihan porkkanoista asti.

Vierailija
6/8 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylä mä pakasteosaston katsoin läpi. Ja monesta kaupasta kysyinkin. -ap

Vierailija
7/8 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että keitetty porkkana on eines, ei juures. :D

Vierailija