Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Opettajat, mitä lahjuksia saitte? ev

Vierailija
21.12.2007 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaata, lapin lapaset, kynttilöitä.

Kaikki aivan ihania ja tulevat käyttöön.

Vierailija
2/14 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri vaihtanut työpaikkaa ja asuinalue, jolta oppilaat tulevat on melko " rankka" . Silti yllätti, että useampi ei tuonut joulukorttia. Ilmeisesti kertoo jotain kodin arvostuksesta koulua/opettajaa kohtaan. Aiemmissa kouluissa olen saanut lähes jokaiselta oppilaalta vähintään kortin.

Tuli vähän p. maku, kun olin itse askarrellut jokaiselle oppilalle kortin, johon olin tehnyt leikkimielisen todistuksen (meillä lapset saavat oikean todistuksen vasta ennen hiihtolomaa), johon olin oikeasti miettinyt jokaisesta oppilaasta positiivisia asioita. Lisäksi olin omilla rahoillani ostanut jokaiselle pienen joulumakeisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 4

Vierailija
4/14 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
5/14 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lasten päiväkodissa kukaan muu ei antanut mitään hoitajille. :/

Vierailija
6/14 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta niinhän se on että mistä tulee tapa, tulee tapa... Eivät taida pienet lapsetkaan oppia kiitosta antamaan kun ei edes korttia tehdä.

Vierailija
7/14 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opettaja myös itse, enkä odota lahjuksia oppilailta.

Vierailija
8/14 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan äiti, kirjoitettiin kortit opelle ja luokkakavereille ja tyttö ei ollut eilen uskaltanut niitä antaa kun kukaan ei kuulemma anna muukaan, voi pahus, että harmitti varsinkin se open kortti ja tänään en nähnyt kun juhlassa pikaisesti lapsen kanssa kun lapsi vähän kipeä. Lahjaa mietittiin, mutta ekaluokkalaisen äitinä olin epävarma lahjan annon sopivuudesta opelle. Minulle itselleni se kortti olisi ollut tärkeä, harmittaa ja vaivaa koko asia. Seuraavina vuosina vien itse, kun haen lapsen koulusta.

Vierailija
9/14 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen tässä juuri korkkasin loman kunniaksi. :)

Itse tein myös lapsille pienet joulupussukat, joissa oli kuusenkoriste, pipareita ja karkkia,

Vierailija
10/14 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua ei ole kukaan käskenyt tuhlaamaan rahojasi " huonosti kasvatettuihin lapsiin" . Olisit säästänyt nekin eurot omaan ahneaan elämään.

Etköhän saa kumminkin työstäsi palkan. Nuo lahjukset on usein lahjoja ihanille hoitajille ja opettajille. Sinä ehkä et ole sitten sellainen!

En minäkään yhtenä vuotena laittanut mitään lapsen opettajalle, kun hänen kanssaan ei yhteydenpito pelannut ollenkaan ja opettajan käytös oli muutenkin todella omituista.

Vierailija
11/14 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitähän ei saa tietenkään tunnustaa mutta kyllä nuo lahjat vaikuttavat psykologisesti. eli samoin kuin tarjoilija voi kaataa hieman reilumman ryypyn hymyilevälle asiakkaalle niin samoin opettajakin muistaa kohteliaan/epäkohteliaan oppilaan kun antaa numeroita todistukseen

Vierailija
12/14 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ope

Vierailija
13/14 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai hoitoa kuin sellaisen joka tuo lahjan?????

Vierailija
14/14 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ne " köyhien " perheiden lapset saavat vähemmän huomiota kotona ja tarvitsevat siksi tuplahuomion koulussa.

Köyhällekään ei liene mahdotonta ostaa Tiimarista 10 sentin joulukortti ja toivottaa opelle hyvää joulua?