Missä iässä ensimmäinen harmaa hius ja miten nopeeta "harmaantuminen"
jotain 35v tais olla ja nyt jo ohimoilta harmaa. Mulla ehkä 42v löytyi.
Kommentit (12)
etenee. T. mamma 30 ja kaksi harmaata löytyi päästä...:)
On kuulemma hyvin yksilöllistä ja perinnöllistä eikä etene samaan tahtiin muun vanhenemisen kanssa.
synnytin esikoisen. Nyt 35-vuotiaana olen jo täysharmaa.
Toki tämä on murhe pienimmästä päästä, mut aiheena minua tämä nyt kiinnostaa kovasti t. ap
alunperinkin. Siksi ovat vaaleat. Mitä tummemmat sen enemmän väripigmenttiä.
Itse synnytin esikoisen 24-vuotiaana ja silloin aloin saamaan ensimäisiä harmaita hiuksia. Nyt 37-vuotiaana olen jo aika pahasti harmaantunut :-(
Itse synnytin esikoisen 24-vuotiaana ja silloin aloin saamaan ensimäisiä harmaita hiuksia. Nyt 37-vuotiaana olen jo aika pahasti harmaantunut :-(
kovasti kehuu, että ootpa löytänyt hyvät värit päähäsi, luulevat että värjään hiuksiani... Kampaajakin sanoi, että hyvä värisävy mulla on, hän saisi tehdä tuntikausia töitä että saisi purkeista aikaan samalaisen sävyn:-)
ja sattumalta juuri niihin aikoihin kun synnytin esikoiseni.
ja nyt niitä on paljon, mulla on superkarhea lunonnonkihara ja nää harmaatkin on kauheita jouhia =( onneks on värjäys keksitty
eli kun imetyksestä lähteneet hiukset kasvoivat takaisin, tulikin seassa pari harmaata, tyrmistys oli valtava:/ Vuoden sisällä ei ole montaakaan lisää tullut. Harmillisia toki ovat. Bruneteilla ne näkyy paremmin kuin vaaleilla.
Eniten on korvien ympärillä ja jonkin verran otsassa. Joo ja tosiaan tummassa tukassa ne näkyy. Hiuksia pitää värjätä noin 3 viikon välein.
Nyt olen 48-vuotias ja harmaat ovat edelleen ihan yksittäisiä. Mutta nekin harvat näkyy ikävästi tummanruskeista hiuksista, joten värjäilen hiuksia n. kolmen kuukauden välein.