Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en tee mitään järkevää =(

Vierailija
10.11.2008 |

Heräsin yhdeltätoista. Kävin kaupassa ostamassa ruokaa. Söin ja istuin netin ääressä. Menin ''päiväunille'' 15.30. Heräsin päiväunilta tunti sitten eli iltakahdeksalta. Söin iltapalaa ja jatkan netissä surffailua. Todennäköisesti aamuyöhön saakka.

Tätä mun elämä on. Olen ihan h****tin laiska ja saamaton.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä jaksaisi ponnistella, jos ei tunnu, että olisi jotain ponnistelun arvoista. Masentaako sinua pimeä vuodenaika tai jokin muu asia?

Vierailija
2/7 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentunut varmaan olen kyllä.

Mitä sitä jaksaisi ponnistella, jos ei tunnu, että olisi jotain ponnistelun arvoista. Masentaako sinua pimeä vuodenaika tai jokin muu asia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä jos lähtisit myrskykävelylle?

Ja sit jos vaan pystyy niin aikaisemmin nukkuu. Jaa aamuksi herätyskello soimaan. Jotain klo 8.00.. Ja sinnittelet huomenna ettet mene päikkäreille.. Ja aikaisemmin nukkuu.. Sinusta itsestäsi kiinni! Helpointa on jos saat sovittua jonkin tapaamisen niin ei tee mieli mennä nukkuu. Jos ei ole ketään niin onhan noita kahviloita ja keskustelupiirejä..

Vierailija
4/7 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta itsestäsi kiinni! i]

Ajattelinkin yrittää huomenna olla nukkumatta päivällä. Pitäisi koota itseni, mutta elämäntilannekin on aika sekava nyt.

Ap

Vierailija
5/7 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lue vaikka jotain hyvää kirjaa.

Väkisin ei kannata lenkille lähteä, mutta esim. valoisaan aikaan voisit käydä käppäilemässä vaikka tunnin ennen kauppareissua.

Ei koko ajan tarvi kauheasti puuhastella, vaan välillä on hyvä ottaakin rennosti. Tietysti jos tilanne jatkuu ja jatkuu ja jatkuu, sitten on syytä ottaa itseään niskasta kiinni.

Käy vaikka Tiimarissa hipelöimässä joulujuttuja ja aloita korttiaskartelut tms.

Jos rahaa on, suosittelen sijoittamista valolamppuun. Sitä tunti aamulla hesarin kanssa, niin ainakin herää kunnolla.

Vierailija
6/7 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkisin ei kannata lenkille lähteä, mutta esim. valoisaan aikaan voisit käydä käppäilemässä vaikka tunnin ennen kauppareissua.

.

Vierailija
7/7 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt olen saanut vähän ryhtiä itseeni, yrittänyt liikkua joka päivä (no se liikkuminen voi olla vaikka siellä kaupassa käynti, yleensä kuitenkin lenkki tai sali). Olen myös yrittänyt aikaistaa rytmiä pikkuhiljaa. Helpommin sanottu kuin tehty! Tuo nukkuminen on nimittäin hyvää ajanvietettä. Kaikkea jännää tapahtuu unissa, elävässä elämässä ei tällä hetkellä niinkään....

Onko sulla mitään suunnitelmia tulevaisuudelle? Mikä tilanteesi muuten? Pitäisikö hakea apua tuohon masentuneisuuteen?