Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka sanoi, ettei vauvankuva-joulukortit ole ihania....? =O

Vierailija
20.12.2007 |

Me ainakin saatiin aivan ihana kortti, jossa 4-kuinen tonttupoika köllöttelee! =) Se oli aivan ihana!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein lähettäjät luulevat, että kaikkien muidenkin mielestä juuri heidän nico-janiela on se maailman söpöin ja mussukka.

En todellakaan pidä kuvallisista korteista.

Vierailija
2/6 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuollaisen kortin voi laittaa joku myös siksi, että sukulaiset asuvat kaukana eivätkä välttämättä näe pikkuista pitkään aikaan (jotkut eivät ennen 1v synttäreitä)???

miksi aina pitää olettaa pahinta mahdollista, eli siis sitä että leuhkitaan vauvalle tai yritetään jotenkin pröystäillä....?

vain moukka loukkaantuu/ärsyyntyy tuosta!!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aivan erityisesti niistä, jossa on valokuvia, kun pidän ihmisistä ja ystävistäni, jostain syystä pidän myös lapsista, toistenkin.

Täällä mut varmaan passitettais hoitoon

Vierailija
4/6 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että heidän lapsensa kiinnostaa kaikkia muitakin? me saatiin yksi tuollainen kortti just joltain miehen serkulta ja sori vaan, mutta mua ei kyllä yhtään kiinnosta miltä joku käärö näyttää nyt tai vuoden päästä.

tekis mieli ihan piruuttaan lähettää ens jouluna kaikille joku " söpö" kuvakortti itsestäni joulutamineissa. sais nähdä, mitä kommentteja tulis..

tuomio: lapsijoulukortit on kuin crocsit -tyylitön muotivirtaus!

Vierailija
5/6 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se kiinnittänyt sitten huomion paremmin kuin joku invalidiliiton ilman käsiä piirretty joulupukin kuva

Mikä ero siinä on, että joulukortissa on joku lapsi tai sitten joku kameli tai joku Herran siunaus, miten se kersa olisi jotenkin huonompi? Vai onko kaikki sitten niin kiinnostuneita näistä Jumalan sanoista, että ne olis parempia, tai joku kynttilän kuva. Eihän kukaan epäile saadessaan kynttilän kuvan, että nyt lähettäjä olettaa minun pitävän enemmän kynttilöistä kuin punatulkuista. Tai että minun omat kynttiläni lähettäjä arvioi rumemmiksi tai huonommiksi kuin lähettämänsä kuva.

Kyllä on höyrypäistä.

Vierailija
6/6 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei toisten lasten kuvat kiinnosta niin kiinnostaako teitä sitten enemmän Tiimari-korttien kuvat?

Minä ainakin otan mielelläni vastaan kortin, jonka eteen joku on nähnyt muutakin vaivaa kuin vain vetäissyt nimmarin alle.