Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän 3,5 v pojan mielestä äiti NIIN ihana!!! ja isä ei kelpaa mihinkään, normaalia?

Vierailija
20.12.2007 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin on äiti ihana! Iltaisinkin, kun pitäisi jo asettua sänkyyn, tekee tikusta asiaa (pyytää yleensä vettä) ja haluaa pussailla ja halailla sen sata kertaa - tai kuiskata korvaan jotain tosi jännää. Ja kohta sama taas alusta... Ehti 3-vuotiaaksi ennen kuopuksen syntymää ja on aina ollut tosi kiinni minussa. Illalla monesti sanoo myös, että " sinä et saa lähteä aamulla mihinkään!" . Olen ollut kotona aina - tosin yhden talven tein iltatöitä pojan ollessa 2-3-vuotias ja silloin kyllä isä kelpasi hoitajaksi. Ja kelpaa edelleen kyllä, mutta äiti nyt vain sattuu olemaan se, jolta hakee hellyyttä. Isän kanssa on eri jutut! Suloinen poika.

Vierailija
2/8 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän vieressä (oli yöllä kömpinyt väliin), laittoi kädet kaulan ympäri ja sanoi äiti mä rakastan sinusta. Mukava oli siihen heräillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
4/8 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta isän kannalta vähän harmittaa, kun hän yrittää auttaa ja mikään ei kelpaa, vaan työnnetään pois :( ap

Vierailija
5/8 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan missä vaiheessa sen pitäisi loppua?

Vierailija
6/8 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidatte olla niitä äitejä, jotka " eivät voi lähteä edes roskapussia viemään kun lapsi ei pärjää hetkeäkään isän kanssa" .

Oletteko antaneet lapselle ja isälle tarpeeksi aikaa olla ilman haukkamaista läsnäoloanne?

Vierailija
7/8 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Taidatte olla niitä äitejä, jotka " eivät voi lähteä edes roskapussia viemään kun lapsi ei pärjää hetkeäkään isän kanssa" .

Oletteko antaneet lapselle ja isälle tarpeeksi aikaa olla ilman haukkamaista läsnäoloanne?

Vierailija
8/8 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on iät ja ajat sitten dokumentoitu tsykologiassa. Jos isi on kuningas, minä miettisin pikemminkin niinpäin, että mikä meidän perheessä on pielessä.