Vatsan turvotus vaikkei raskaana
Lopetin pillerit muutama kuukausi sitten. Aika pian vatsani turposi niin, että näyttäisi siltä kuin olisin raskaana, varsinkin navan alla tuntuu erityinen kohouma. Kuukautiseni ovat olleet säännölliset, olen normaalipainoinen, ei ole ollut karvan lähtöä tai aknetta, jotka olisivat PCO:n tyypillisiä oireita. Onko kellään ollut vastaavanlaisia oireita? Olen testannut negan viimeksi reilu kuukausi sitten ja kun menkat taas alkoivat viikko sitten, en ole viitsinyt raskaustestiä tehdä.
Kommentit (2)
Moi,
Mulla siis ollu ihan sama, koko kuukauden olen ollut ihan turvoksissa pillereiden lopettamisen jälkeen ja suurin turvotus navan alapuolella niinkuin sinullakin. Välillä turvotus ihan koko kropassa.. Olen laittanut sen elimistön oman toiminnan piikkiin, niinkuin se varmaan onkin.
...turposi vatsa ihan hirveästi heti pillereiden lopetuksen jälkeen. Lopetin pilleri joulukuussa. muutenkin ollut kaikennäköisiä " vieroitusoireita" Alavatsa on kyllä tosi pinkeä ja turvonnut. :D lisäksi on ollut joitakin nipistelyjä ja pieniä kipuja. Kai se johtuu vaan siitä kun elimistö alkaa taas pitkän tauon jälkeen " toimimaan" ..