Ultraäänen sukupuoliarvio- osuiko oikeaan?
Mikä ultra oli kyseessä? Rakenne, 4D, vai peräti np-ultra? Näittekö itse selkeästi ultrakuvista, kumpi on tulossa?
Kommentit (4)
ultrassa rv20 ja 4D-ultrassa rv25 ja tyttöä luvattiin niinkuin tulikin.
tuskinpa np-ultrassa mitään vielä näkee, kun molempien sukuelimet vielä siinä vaiheessa melko samannäköiset. ihan arpapeliä.
np-ultrassa ei olisi kyllä voinut mitään sanoa
rakenneultrassa ultraaja sanoi 99% varmuudella poika ja kun kävimme vielä rv28/29 (ei muista enää tarkkaa) 3D/4D ultrassa niin luvattiin jo 100% poika. Ja kyllä ne vehkeet niin hyvin näkyi että molemmat tajuttiin mistä on kyse
ja poika tulla tupsahti rv38+0
t. Fiikus
Rakenneultrassa rv21 paikkeilla arveli että poika olisi tulossa, muttei ihan varmaksi voinut sanoa, kun oli napanuora siinä tiellä, eikä me silloin itse nähty kyllä että kumpi tulokas olisi.
3/4D:ssä rv28 nähtiin sitte itekin, että poikahan se. Ja poika sitten syntyikin rv40+2, nyt on " jo" kohta puolivuotias =)
Eli juu, kävin painoarviossa viikolla 30 ja samaisella ultra reissulle sain tietää että poika tulossa. Ja poikahan se sieltä syntyi. Lääkäri ei arvuutellut vaan totesi että selvä poika ja näytti kyllä kivekset ja pippelin, itse en osannut niitä hahmottaa.