Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksosia odottavalla kaverillani on todella pieni maha. Onkohan vauvatkin tosi pieniä?

Vierailija
19.12.2007 |

En ollut nähnyt kaveria yli vuoteen enkä muistanut ollenkaan millon hänellä on la. Kun näin hänet niin ajattelin raskauden olevan korkeintaan 20-25 viikolla, mutta kaveri sanoikin, että vauvojen pitäisi syntyä jo ensi kuussa.

Hänellä oli pienempi maha, kuin minulla ihan yksöisraskaudessa. Tosin hän oli jotenkin levinnyt sivuillekin päin. Toivottavasti vauvat ovat kasvaneet kumminkin normaalikokoisiksi. Kaveri ei ole edes mitenkään pitkä tai isokokoinen eli kaiken järjen mukaan vatsan pitäisi olla nyt kumminkin jo iso.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ne ovat niin sopivasti lomittain, että ylimääräistä ei tule hirveästi. Ei kaksosraskaus tarkoita kaksinkertaista vauvamahaa.

Vierailija
2/2 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maha on mullakin leveämpi kuin yhtä odottaessa, kertoo siitä että vauvat ovat siellä vierekkäin. Jos olisivat jotenkin toistensa päällä tjtn, silloin mahaa tulisi paljon enemmän eteenpäin.

Mulla kasvaa vauvat vielä yhden lapsen käyrällä, vaikka kaksosten kasvu yleensä hidastuu rv26-28. Nyt mulla 35.vko menossa, ja molemmat tosiaan sen kokoisia, kuin yksi lapsi näillä viikoilla.. :) Eli ei ole ahdasta heillä, vaikka kaksistaan jakavat mahan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän