Mies kaupassa.
Meillä mies käy aika harvoin kaupassa, ja nyt laitoin asialle listan kanssa. Siinä oli mm. jauhoisia perunoita, ja tyrkkäsin listan miehelle sen kummempia selittelemättä.
Mies toi ihan oikeanlaisen pussin. Kysäisin häneltä, että osasiko ihan itse valita vai pitikö myyjältä kysyä jauhoisia perunoita. Mies oli ihan äimän käkenä, että jauhoisia. Hän oli lukenut, että jouluisia perunoita ja oli ottanut sen punaisen pussin!
Kommentit (5)
Itse en sellaisia miehiä tunne, onneksi! Osaavat käydä kaupassa omatoimisesti ja tehdä kauppalistan itsekin, kokata vaikka mitä, siivota, silittää, pestä pyykkiä ja hoitaa omat lapsensa.
Mutta jos minun tarvitsee siellä käydä, ei takuulla heitä kavereidensa kanssa läppää siitä miten " sulkkuisen höppänä tuo meidän xxx on, aina se tuo jotain ihan muuta kun kirjoitin listaan kun LÄHETIN ASIALLE" .
Oksettavaa. Mä en haluaisi seksiä miehen kanssa joka helvetti on niin lapanen ettei osaa käydä kaupassa vaan äidin/vaimon (sama asia tässä tapauksessa) pitää antaa lista ja kysellä.
Tuli mieleeni eräs kaveri, joka oli pyytänyt isäänsä tuomaan kaupasta herne-maissi-paparikaa. Tuli kuivattuja herneitä, popcornjyviä ja paprika!