Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin pisteeseen asti olen tilivelvollinen exälleni? Ollaan erottu ja lapset asuu minun kanssani.

Vierailija
19.12.2007 |

Exä aina kyselee ja jos vastaan ympäripyöreästi niin tivaa. Tämä on minusta epämiellyttävää, koska en osaa valehdella mutta mielestäni minun elämäni ei kuulu hänelle. Mutta paljonko siitä kuuluu hänelle? Asuuhan hänen lapsensa kanssani.... En tiedä mihin vetää raja, en halua olla töykeä mutta en myöskään haluaisi kertoa kaikkea...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä sun ei tarvitse kertoa missä olit perjantaina klo 21 kun lapset on isällään tai hoidossa. Ei myöskään tarvitse kertoa chattailetko jonkun miehen kanssa. Jos miesasioistasi kyselee niin on mustis. Ainoa tuohon liittyvä mistä voisi kysellä ja se olisi ok on että ramppaako teillä lasten aikana paljonkin ihmisiä ja jos niin millaisia.

Vierailija
2/4 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin pitääkö mun kertoa joka paikasta missä käydään? Lapset eivät ole kuin muutaman tunnin kerralla isällään. Ei öitä.

ap

Vierailija:

Sitä sun ei tarvitse kertoa missä olit perjantaina klo 21 kun lapset on isällään tai hoidossa. Ei myöskään tarvitse kertoa chattailetko jonkun miehen kanssa. Jos miesasioistasi kyselee niin on mustis. Ainoa tuohon liittyvä mistä voisi kysellä ja se olisi ok on että ramppaako teillä lasten aikana paljonkin ihmisiä ja jos niin millaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tilivelvollinen menoistasi.

Miehesi vaikuttaa lähinnä oudolta :(

Vierailija
4/4 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka asiasta kyselee oikeastaan. Minulle ei kerro omasta elämästään mitään, enkä viitsi kysellä kun ei kuitenkaan vastannut silloin kun vielä joskus kyselin. En edes tiedä missä asuu!!!!!!!!!!!!!!!!! Tai kenen kanssa. Ei ole halunnut tätä minulle sanoa. (Lapset eivät ole öisin siellä niin en ole välittänyt)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi