Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

NEUVOJA

Vierailija
19.12.2007 |

Oon ollu 6v kotona, mulla ammatti mutten työkokemusta. Nyt olis omalta alaltani viransijaisuus auki (ei omassa kaupungissani) johon oisi ehkä mahdollisuutta, tuskin paljoa hakemuksia sinne tulee kun kyse on vaan muutamansta kuukaudesta (2-5kk). Se olis kiva hengähdystauko ja voisin saada hyvää työkokemusta, ajatellen sitä että pian olisi kuitenkin aika lähteä työelämään. Mutta mihin mä lapset laittasin? EI niillä oo koskaan ollukaan mitään hoitopaikkaa ja kuinka mä hoitopaikan löytäsin enne vuoden vaihtumista. tässä niin vähän aikaa. nyt oma pää lyö tyhjää, mitä mahdollisuuksi amullaon. MIeskää ei voi kai jäädä kotiin näin lyhyellä varoitusajalla!?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/7 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten päivähoitoasioiden vastaavaan yhteyttä ja kysytte sieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummoista ei oo apua, meillä ei minkäänlaista verkostoa. ehkä joku kotiaiti, eiii, kukaan ei haluu 3 lasta omiensa joukkoon. huh, kai kunnan on pakko järjestää joku hoito työttömälle työnhakijalle. tuntuu vaa tyhmältä ksyä päivähoitotoimistosta kun ei mua oo ees vielä valittu, eikä varmasti ees valita. Mutta toihan on hömöä kun viikon sisällä sit hakuajan päättymisen jälkeen pitää aloyttaa työs, eli en voi odottaa päätöstä.

Vierailija
4/7 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/7 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahdessa viikossa. Niin lyhyessä ajassa lapset tuskin pääsevät samaan paikkaan ja hoitopaikat voivat olla kaukanakin.

Mutta jos siis saat piakna voit sanoa että sinun pitäisi pystyä aloittamaan kahdessa viikossa.

Kurjaahan on lapsillekin mennä sitten kylmiltään hoitoon.

Vierailija
6/7 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitti, taidan laittaa jo hakemukseen että voin alotaa 2 viikon kuluttua päätöksestä, voivat sitten itse miettiä ett jos minut haluavat niin ilmoittavat hyvissä ajoin. lapset ovat jo isoja, vanhin menee eskariiin syksyllä, keskimmäinen seuraavana syksynä jne niin ei varmaa ongelmaa hoidon kans, itse täytyy tietty kuljettaa eri paikkooihin, ni se ei kivaa.

Vierailija
7/7 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä yksi kysymys, oon hakenu myös muita paikkoja, en tä jos saan tämän parin kuukauden viransijaisuuden ja jos minut kutsutana toisenn paikkaa haastatteluun tänä aikana. Voiko viransijaisuuden lopettaa kesken jos saan jonkin vakituisen viran?