Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä sain kolmosen yhdestä kurssista arvosanaksi, ja vieläpä

Vierailija
19.12.2007 |

uusintatentin jälkeen:-) Mä oon häpihäpitsoitsoi!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen amk-ope ja täällä just nyt korjaan tenttejä. Voi että sitä toivoo, että tietyt ihmiset onnistuisivat nyt, kun eivät ole onnistuneet kovin hyvin kurssiin liittyvissä tehtävissään. Sitä niin toivoo hyvää opiskelijoille!

Vierailija
2/5 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on vaikea tentti tai jos ei viitsi panostaa ja varsinkin jos on uusinnassa jo ollut.

God for you!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ollut opettamasi alan tai tehtävissä ja myöhemmin hankkinut pedagogisen pätevyyden vai kuinka?

Tuntuu, että meillä on opettajat lähestulkoon kaikki tulleet työelämästä ja sitten hankkineet pätevyyden opettamiseen. Ihan hyvä siis.

Ap

Vierailija
4/5 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

AMK:ssa mulla on ollut aina (alk. 2003) 1-5 ja avoimessa yliopistossa (2002-03) 1-3.

ap

Vierailija
5/5 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiketalouden puolella olen. Olen kasvatustieteen maisteri, ja minulla on myös pedagoginen pätevyys (en ole siis opettaja, eli olen hankkinut pätevyyden myöhemmin). Opetan aineita, jotka eivät liity suoraan ammattiin: itsensä johtamiseen, tiimeihin ym. liittyviä työelämätaitoja.

Vierailija:

Ootko ollut opettamasi alan tai tehtävissä ja myöhemmin hankkinut pedagogisen pätevyyden vai kuinka?

Tuntuu, että meillä on opettajat lähestulkoon kaikki tulleet työelämästä ja sitten hankkineet pätevyyden opettamiseen. Ihan hyvä siis.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä