Olen tosi pettynyt. Saan mieheltani joululahjaksi tietokoneeseen ulkoisen muistin, vanha hajosi. Olisin saanut toiden kautta lahes ilmaiseksi. Muita lahjoja en saa.
Kommentit (20)
Hih. Sanot miehelle. Uhkaat vastalahjaksi braunin sauvasekoittimella, oral-b sähköhammasharjalla tai pölyimuripusseilla.
Sanot suoraan, että mulle kenzon hajuvesi 53 euroa tms.
siis jääkaapin oveen tai vessan seinää, tai mihin nyt mies silmänsä iskee, sinne lahjalista, jossa on lueteltu mitä haluaa ja mistä löytyy
haluan yllätyksiä. Aika huono yllätys, jos on malli, merkki ja ostopaikka tiedossa.
Niistä sitten saan pari kolme. Tulee yllätys, mut ei liian yllättävä, ts. ei mitään taavisoininvaaraa tai ilkkaremestä meille, kiitos.
on ostanut vaimolleen joka Joulu jotain henkilökohtaista, koruja, hajuvettä, yms toivottua.
On oppinut kuuntelemaan kun vaimonsa juttelee esmeks mulle mitä haluais, ja sitten vain käy ostaan jotain kivaa.
Eli siis teininä oon tehnyt pojan ja noin fiksu on :)
ei sulle kaikkia osteta ja jos haluat yllättyä niin valmistaudu sitten sinipiikaan tai uuteen imuriin
olin niin vihainen sille monta viikkoa, pauhasin että eikö se nyt järki sano, mikä lahja se semmonen on, oppi taatusti ettei tuonut kokkausvälineitä.
ei ne aina vaan osaa ajatella niin henkilökohtasesti. miettivät vaan, että mitäs se vaimo on puhunu haluavansa tai mitä meillä tarvitaan.
Viime vuonna oikeestas kerjäsin sitä lisämuistia, kun vähän ennen joulua kitisin koneeni hitautta. :-D
Vahingoista oppii.. ;)
T:2
Kattelet korumainosta ja ihastelet " kuin valtavan ihana toi koru on" . Jos ei vielä kiinnitä huomioo, niin korotat vähän ääntä et " voi ku joskus sais tollasen korun" . ;-D
jos saisin korun tai tuoksun lahjaksi. Mieluiten joitain käytännöllistä mulle, kiitos. Noi kahvinkeittimet sun muut kuulostaisi hyviltä. Olen menneinä vuosina saanut mm silityslaudan ja akkuporakoneen (ihania ja toivottuja).
Ja jos ei muuta, niin joku kirja on mieluinen aina.
Mulla olisi vain yksi toive mutta sitä en saa.
Pitääkö kaikki nykyään kertoa valmiiksi.. Eikös sitten voisi itsekin ostaa ne samaiset tuotteet.. Ei oikein lahjan idea tule kovinkaan hyvin esiin.
Oma mieheni yksi äitienpäivä osti lahjaksi IMURIN ja taas yhtenä jouluna tuli Cittarista ostetut halpis korvakorut. Itselleen hän kyllä ostaa prätkän ja aseen ihan tosta vaan, eikä mikään hinta ole liikaa.
Mutta kun vaimolle pitäisi jotain ostaa, niin voi kauheaa jos hinnassa on 3 numeroa. Se on aivan liikaa.
Hei haloo! Lahja on aina lahja ja kaikki miehet ei osaa lukea mistään rivien välistä että mitä nainen haluaisi.
Minä sain kerran lahjaksi vaa´an ja arvaapas ap pahoitinko mieleni? No en todellakaan:) Odotin nimittäin silloin esikoistamme ja meillä ei ennestään ollut vaakaa, joten olin vain iloinenne ttä mies oli tajunnut vaa`an ostaa ja näin sain " tarkkailla" painoani kotioloissakin tuon raskauden aikana:)
Tänä vuonna en sitten saakaan mitään, sillä olemme sopineet että kun emme kerran tarvitse nyt mitään oikeasti tarpeellista niin ostamme lahjat vain lapsille! Enkä siis ole katkera siitäkään etten saa mitään:)
Mikset sano, että saat töittesi kautta vempeleen halvalla..? Voisi mies käyttää rahan muuhun.
ja ei, mieheni ei ole surkea tunteeton sika. tämä on vain hälle kamalan vaikea asia, joten työnjako sovittu näin. arkena hemmottelee useilla pienillä asioilla (siivoa, tiskaa, hieroo hartioita, tekee ruokaa jne) joita arvostan paljon enemmän kuin timangisormusta kerran vuodessa.
No kyllä mäkin olisin pettynyt, varsinkin meidän perheessä tuollaiset olisivat koko perheen käyttötavaraa. Samalla lailla kuin kattilat, akkuporakoneet tai imurit. Eivät ole minun eikä mieheni tavaroita.
Jos toinen ei osaa lahjoja ostaa, niin oikeasti hyvä vaihtoehto on antaa useita selkeitä ja suoria vinkkejä, joista sitten yhden on tarkoitus toteutua. Useimmat ihmiset eivät oikeasti tajua noita varkain tehtyjä vihjailuja.
Toinen vaihtoehto on se, että lahjan ostossa auttaa vaikka luottoystävä. Mieheni on ostanut mulle äitienpäivälahjaksi käsilaukun, kävi valkkaamassa sen parhaan ystäväni kanssa. Hyvä löytyi, miehellä rahat ja ystäväni varmisti makua.
tietokoneeseeni lisää muistia, en muuta.
Miehet on niin sulosia ;-D