Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pukeudutteko jouluna hienosti tai puetteko lapsenne kauniisiin vaatteisiin tai edes arkista siistimpiin?

Vierailija
19.12.2007 |

Minä en itse pukeudu mutta laitan lapselleni vähän hienommat vaatteet kun menemme anoppilaan syömään ja joulua viettämään. Itsellänikin perus siistit releet. Tuli vain mieleeni kun jotkut pukeutuu hienosti, jotkut ei lainkaan arjesta poikkeavasti...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mihinkään juhlapukuun, mutta hienompiin vaatteisiin pukeudutaan koko perhe kun mennään mummolaan syömään.

Vierailija
2/14 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

farkkuihin ja siistiin paitaan.

Joulujuhliin yms pukeudutaan juhlavasti, mutta jouluna kotona ollaan siistin arkisesti pukeuduttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset pukeudumme siististi ja hieman arkea juhlavammin.

Vierailija
4/14 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin pukeudutaan rennosti. Aamulla mennäään monen tunnin kävelylle koko perheen voimin, mikäli kelit on kivat, ja tämn jälkeen joulusaunaan. Saunan jälkeen pistetään oloasut tai pyjamat päälle ja nautitaan olostamme. Jos vieraisillelähdettäisi niin varmasti ihan avallisesti pukeuduttaisi, toki riippuu mihin mentäis

Vierailija
5/14 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei kuitenkaan mitään ylijuhlavaa, koska kotona tulee vain ahdistava olo, jos pitäisi olla ihan tällingissä. Rennosti on mukavampi olla.

Vierailija
6/14 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselle suorat mustat housut ja joku parempi pusero, mies varmaan laittaa farkut ja kauluspaidan.

Ollaan kaikki sisarukset perheineen vanhempiemme luona.

Vierailija
7/14 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska lapsi itse tykkää " hienostella" kauniissa mekossa :)

7

Vierailija
8/14 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ovat mukavat, kiristämättömät ja pehmoiset vaatteet.

Miksi joku ostaisi lapsille epämukavia vaatteita?

Vierailija
9/14 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin aikuiset kuin lapsetkin. Perhejuhlista paremmin pukeudutaan ainoastaan häihin. Miehillä puku päällä, naisilla juhlamekot, pikkupojillakin valkoiset paidat ja solmiot.

Vierailija
10/14 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla usein hameet tai jotain muuta normaalia arki/työvaatetta siistimpää ja juhlavampaa, miehillä suorat housut ja kauluspaidat, ehkä siisti neule. Minusta joulu on juhla ja juhlaa pukeudutaan ja meillä juhlavaatteet on sopivan kokoisia, hyvää materiaalia ja siksi myös mukavat päällä.

Vierailija
11/14 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona puemme välittömästi yllemme verkkarit ja villasukat

Vierailija
12/14 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lähisuvun joulua vietetään tänä vuonna meille (isovanhemmat & sisarukseni perheineen tulevat). Itse aion laittaa harmaan villamekon ja mustat legginssit. Tytölle laitan jonkun mekon, niillä se muutenkin kulkee, koulussakin, joten ovat varmasti mukavia päällä, mutta silti nättejä. Miehestä en tiedä, veikkaan että farkut vetää päälleen ja paitapuseron.

Vierailija
13/14 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona saavat olla vaikka pyjamissa aamulla siihen asti kun lähdetään kylään.

Vierailija
14/14 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset laittaa juhlamekot. itse laitan tänä vuonna vain jotain semihienoa kun näin ison masun kanssa en juhlavaatteisiini mahdu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä