Lähetin kaikille tuttaville tarkoin valitun joulukortin ja saan itse tiimarin kortteja.
Kyllä ottaa pattiin. Itse näin hirveän vaivan ettei kukaan pahoita mieltään vääränlaisesta kortista. Muistin jopa laittaa ystävälleni vihreän kirjekuoren, kun ei punaisesta väristä tykkää. Ja tässä kiitos, kasa tiimarin kortteja.
Kommentit (27)
Mä lähetin vaan suvun vanhimmille ja muille en.
tähän asti tullut meille 8 tiimarikorttia ja sihen se aika pitkälle varmaan jää.
Me laitamme joulukorttirahat (100e) hyväntekeväisyyteen joka vuosi.
Tekstareita, sähköposteja ja irl-halauksia sitten kyllä riittää..
silti mä jaksan joka vuosi itse askarrella kortteja. On musta kivaa. Tosin tänä vuonna tullut yllättävän monta vauva-kuva korttia, niistä oikein huomaa että kavereille siis syntynyt vaaveja, muuten ei välttämättä olis ehkä osalta tullut ollenkaan.. heh. Ihania asioita ne vaavit saa aikaan;)
Kyllä mua vaan ilahduttaa se muistaminen, ei se kortin ostopaikka/hinta/yksilöllisyys.
Mä en vihaa mitää muuta kun noita 20 kpl eurolla kortteja. Kivempi saada itsetehtyjä kauniita kortteja, tai sitten valokuva kortteja kun sellasia hätäsesti ostettuja ja kirjotettuja tusina kortteja.
itse ostin niitä lasten tarkoituksiin, ja ihan kauniita kuviahan niissä oli.
Eli, kaikki eivät jaksa nähdä vaivaa joulukorttien eteen: Eivät harrasta joulukortteja. He saattavat kuitenkin ostaa Tiimari-kortteja ja rustata valmiiksi painetun Hyvää joulua-tekstin perään nimensä.
minusta on ihan kaunis ajatus muistaa siinä tapauksessa toista valmiilla kortilla.
kamoon, ei kaikilla valitettavasti ole aikaa tai resursseja tähän panostaa yhtä paljon kuin sulla. ole ilonen että muistavat sinua! mielestäni tähän pätee sama kuin lahjoihin - ei se lahja ole tärkein vaan kaunis ajatus
jokuhan on voinnut nähdä vaivaa valitakseen sinulle sopivan kuvan.
raha tilanne niukka ja olisin laittanut vain juuri niitä tiimarin kortteja. Turhaa kulutusta nekin loppujen lopuksi. Ja kyllä persoonattomia. Olen edellisinä vuosina laittanut näitä tiimarin kortteja mutta olen laittanut sitten korttiin joulu runoja ja joitain tarroja ettei ole pelkkä nimi itsetehtynä kortissa. Tärkeintä on loppujenlopuksi muistaminen.
Tänä vuonna laitoin joulutervehdyksen sähköpostilla ja siihen linkitin hyvän videon mukaan.
että kehtaavat lähettää tiimarin kortteja, ja vielä jouluna!
Joten vaikka minulta saisitkin Tiimarin kortin, tiedä, että kyllä korttisi on huomattu ja sitä arvostetaan. Itse en vain jaksa - yksityisyrittäjänä suoraan sanottuna vedän itseni piippuun töissä, eikä kotona riitä voimia paljon muulle kuin välttämättömälle. Ja joulukorttien askarteleminen ei valitettavasti ole sitä, vaikka kuinka olisikin mukavaa jos olisi.
ei lukisi tiimari. Nehän on oikeastaan todella kauniita monetkin. Laittaisivat sen Tiimarinsa vaan postimerkin alle, niin ei haukuttaisi .
Viime vuonna askartelin itse ja joskus olen lähettänyt niitä paljon parjattuja kuvia lapsistani tonttulakit päässä. Jos oikeasti loukkaantuu siitä millaisen joulukortin saa, voi miettiä eikö ole oikein oikeaa elämää.
Ymmärrän vielä niitä lapsettomia jotenkuten, joille tulee paha mieli vauvakorteista, mutta kaikki muu kitinä on ihan turhaa. Eikö esim. ap voi kääntää ärsytystään ylemmyydentunteeksi ja ajatella, että minäpä olin tänä jouluna parempi joulukortti-ihminen kuin nuo Tiimari-kortteihin tyytyneet moukat :)
vissiin hiukan paranoidinen olo, että mä sain tolta tiimari-kortin. Varmaan se lähetti sen vaan vähän huonommille ystävilleen ja muille parempia. Kuulun hänen roskasakkikavereihinsa näköjään.
että lähettäjä on sitten kanssa kaikille lähettänyt semmoisen halpiskortin, niin ei ärsyttäisi niin paljoa. Vai onko heillä varattu paremmat kortit osalle saajista.
Joskin nyt kun satuin kulkemaan tiimarin ohi, huomasin miten nättejä ne niiden kortit oikeesti tänä vuonna onkaan. No en tiedä, ehkä ovat olleet viime vuonnakin, en vaan ole sattunut niitä katsomaan. Niissä oli melkeen kaikissa kimalletta, kivoja kuvia ym. Ja mikä tärkeintä, olivat tosi halpoja. Siispä ostin niitä 20 kpl, ja melkeen kaikki lähetettiin.
Jouluun menee muutenkin ihan tarpeeksi rahaa, niin miksi väkisin ostaa jotain kalliita kortteja, mitä kukaan ei edes kato kun sen kerran.
Maksaa ne tiimarinkortitkin rahaa ja postimerkit vielä päälle. Jos tietäisin, että oma tuttuni ois tuollainen tiukkis, niin en pistäisi mitään korttia taikka toivotusta.
Sinulta minä en ole saanut korttia, sillä minä lähetin viisikymmentä jouluntoivotusta. Yhtään en ole vielä saanut itse. Siitäkään en vedä pulttia. Kukin tavallaan. Lähetän vuosi toisensa jälkene uskolllisesti niillekin ihmisille joulukortin, joilta saan " vain" tekstarin tai s-postijouluntoivotukset.
Sellasta pakkopullaa. jos ei viitsi näöhdä vaivaa korttien tekemiseen tai kunnollisten ostamiseen, niin jättäis lähettämättä.