Millainen ihminen ei nuku puolisonsa kanssa samassa sängyssä?!?
Kommentit (10)
Siksipä mulla on korvatulpat aina käden ulottuvilla. Samassa sängyssä nukutaan silti :)
kumpikin kuorsaa ja lisäksi toinen tykkää nukkua kylmässä ja toinen lämpimässä huoneessa
nousee aikaisin töihin. Meillä näin kun kaksi nuorimmaista olivat vauvoja ja paljon yöheräilyjä (imetystä, pulloa, tuttia). Sitten kun yöt taas rauhallisempia, mies muutti takaisin samaan huoneeseen ja samaan sänkyyn kanssani. Lapset siirtyivät omiin huoneisiinsa nukkumaan.
Ja silti ovat ihan normaaleja ihmisiä muuten :)
Ja sellaiset joiden puoliso kuorsaa...... niitäkin tiedän.....
Ei minusta ole niin kovin merkillinen asia
meillä on kaksi pientä ja kyllä me siitä huolimatta nukutaan samassa sängyssä, toki se varmaan auttaa asiaan ettei mun mies herää mihinkään ei edes herätyskelloon, joten sitä ei haittaa vauvan itkut tai esikoisen itkut, mun nousut sängystä tai takaisinpaluut. Joskus aniharvoin herää ja yleesä siihen jos esikoinen itkee jotakin ei vauvan itkuun, meneekin usein katsomaan/rauhoittaa ja laittaa takaisin nukkumaan.
tätä se lapsiperheen arki on.
Miksi ei voi tehdä niinkuin itsestä hyvältä tuntuu? Mikä pakko on noudattaa normeja omassa makuuhuoneessaan yöaikaan? Itse nukun paljon paremmin kun mies ei ole samassa huoneessa huokailemassa, kääntyilemässä, vonkaamassa seksiä unilääkkeeksi ja valotkin se unohtaa aina päälle nukahtaessaan.
Vierailija:
Miksi ei voi tehdä niinkuin itsestä hyvältä tuntuu? Mikä pakko on noudattaa normeja omassa makuuhuoneessaan yöaikaan? Itse nukun paljon paremmin kun mies ei ole samassa huoneessa huokailemassa, kääntyilemässä, vonkaamassa seksiä unilääkkeeksi ja valotkin se unohtaa aina päälle nukahtaessaan.
ja minä herään kohta 2-vuotiaan unihäiriöisen kanssa joskus viisikin kertaa yössä. Ja sitä huutoa ei kuuntele heräämättä kukaan. Onneksi alakerrassa on aika hyvin eristetty toinen makuuhuone, muuten mies olisi yhtä sekopäinen väsymyksestä kuin minä.
viime yönä matkustin tyynyni kanssa sohvalle nukkumaan kun oli niin kuuma nukkua miehen vieressä ja se vielä tuhisi/kuorsas koko ajan. :) oli ihana mennä omaanrauhaan nukkumaan..
No joo... tällaista ei ole tapahtunut kuin kaksi kertaa 7 vuoden suhteemme aikana ja molemmat kerrat nyt raskausaikana. Eli ei ole tapana.