Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

GALLUPPIA pukkaa, kaikki vastaamaan!

Vierailija
10.11.2008 |

Milloinka viimeksi itkit ja miksi?

Milloinkas viimeksi häpesit oikein kunnolla?

Mikä taas on tuonut suunnatonta iloa viime aikoina?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Itkin viimeksi eilen, kun suretti ystävän käytös minua kohtaan.

2. Häpesin 5 min sitten kun en tajunnut vastapäisen talon katolla olevan huoltomiehiä ja juoksentelin täällä puolipukeissa...

3. Miehen kanssa eilen naurettiin jotain, en muista enää mitä. Vedet tuli silmistä, oli niin hauskaa.

Vierailija
2/11 |
15.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.Eilen, kun tuli radiosta joku surullinen biisi.

2. Ei tule nyt mieleen

3. Tänään, kun sain koko talon siivottua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Itkin viimeksi yöllä. Oli niin vaikea nukkua, joka paikkaa kolotti ja ajatukset pyöri kaikissa murheelisissa asioissa. Raskaus panee hormonit sekaisin.

2. En oiken muista, en ole kunnolla hävennyt koskaan.

3. Lapset ovat tuoneet iloa, samoin se kun selvisi että syntyvällä vauvalla epäilty kasvuhidastuma olikin pelkkä virhe ultraajan mittauksessa.

Vierailija
4/11 |
15.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Varmaankin n. 3 päivää sitten.

2. Pari päivää sitten, tuli vieras ja likaiset pikkarit oli jääneet vessaan :P.

3. Kasvava taapero, joka oppii uusia asioita vähän liiankin nopeasti.

Vierailija
5/11 |
15.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. itkin viimeksi maanantaina kiukkuitkut työjutun takia

2. häpesin viimeksi torstaina, kun selvisi, että olin flirttaillut edellisenä iltana ukkomiehelle

3. iloa tunsin eilen, kun pyydettiin lapsenvahdiksi täksi illaksi, tunsin itseni tarpeelliseksi =)

Vierailija
6/11 |
15.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloinka viimeksi itkit ja miksi? Eilen, hävetti oma käytökseni pikkujouluissa.

Milloinkas viimeksi häpesit oikein kunnolla? Eilen, edelleenkin samasta syystä.

Mikä taas on tuonut suunnatonta iloa viime aikoina? Se, että rakkaat ystävät antoivat minulle anteeksi typerän käytökseni.

Vierailija
7/11 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos joku ei tykkää, en oikeen tajua, miksi sitten avata tällainen ketju..?? (senkin dorka).

Ja sitten asiaan:

1. Itkin lauantaina kun luin Hesarin Kuukausiliitteestä jutun pienestä tyttövauvasta, joka taisteli hengestään TEHYn lakkouhkan alla. Jos voitte, suosittelen lukemaan, harvinaisen hyvin kirjoitettu juttu!

2. Jaa-a, tätä häpeämistä pitääkin vähän miettiä.. No joku aika sitten häpesin, kun oli ihan normaali suomalainen lauantai-ilta, eli jengi aivan tolkuttomassa kunnossa jo ennen puoliyötä ja siihen sattui muutamia ulkomaalaisia turisteja, jotka eivät olleet koskaan sellaista menoa nähneet. Yleensä suomalaisten julkinen viinankäyttö hävettää (en asu Suomessa).

3. Suunnatonta iloa tuottaa aina veljen IHANA tyttö, joka on melkein 10kk. Aivan mahtava tapaus!! :-) Toisaalta eilen tapahtui niin, että tapasin yhden kivan oloisen miehen... en nyt sano sen tuottaneen suunnatonta iloa, mutta isoa iloa sekin tuotti ja hymyilen edelleen... :-)

Vierailija
8/11 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itkin viimeksi lauantaina kun tapeltiin miehen kanssa

häpesin viimeksi, hetkonen nyt ei tuukaan mieleen..

suunnatonta iloa tunsin tänään kun vuoden ikäinen tyttö sanoi ihan selvästi "äiti"

Vierailija
9/11 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

1: En muista, tänä vuonna olen kuitenkin itkenyt mutta en ihan viime aikoina. Taisi stressi yms. masentaa.

2. Häpeän juuri nytkin kun olen ollut niin saamaton että opintoni eivät ole edenneet pitkään aikaan yhtään.

3. Miesystäväni sanoi rakastavansa minua pari päivää sitten :)

Vierailija
10/11 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. En muista milloinka itkin viimmeksi, siitä on aikaa.Itken todella harvoin, muutama kyynel vierähtää jotain kivaa leffaa katsoessa.

2. Häpesin mummoani kun hän lateli kaupan kassalle kuinka ei ole siivonnut vuosiin kunnolla, eikä likainen asunto haittaa häntä ja kuinka illalla ryyppäsi yksinään melkein kaksi pulloa viiniä.

3. Nyt kun tulin jumpasta ja mietin tullessa että minulla on oikeastaan kaikki ihan elämässäni hyvin.

Vierailija
11/11 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Perjantaina kaksi tuntia vollotin, koska kaikki oli paskaa

2. Häpesin aamulla, kun vessassa haisi pissa ja putkimies tuli

3. Mies tuottaa aika usein. Vauvan ensimmäiset liikkeet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän