Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kipua virtsarakossa

18.12.2007 |

Kirjoitinkin tästä jo tuonne toiseen ketjuun, mutta kysytään tätä nyt erikseenkin. Eli olen nyt rv32+0, ja parisen viikkoa olen tuntenut kummaa kipua virtsarakossani. Tunne on aika lailla samanlainen kun laitettaisiin katetria. Tulehdusta ei ole, kävin kokeissa, joten olen ruvennut miettimään josko vauva siellä tökkisi päällään rakkoa? Kipu tuntuu eniten kävellessä, ja sillä onko rakko täynnä vai tyhjä ei ole merkitystä. En usko että vaavi on vielä paljoa laskeutunut kuitenkaan, kun tuo vessassakäyntitiheys ei ole mitenkään erikoisen suuri, eli ei siis koko aikaa rakkoa paina.

eli onko teillä muilla ollut tällaista?

Valentine rv 32

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

Mulla on kyllä ollut jo pitkän aikaa sellainen paineentunne virtsarakossa ja kirvelyä ja sen tyyppistä, vaikka mullakaan ei tulehduksia ole ollut. Tosin mulla vauva raivotarjonnassa ollut suurimman osan aikaa ainaki kun ultralla katsottu. Itse joudun käymään aika usein pissalla, mutta olen kyllä käynyt ennen raskauttakin;-) Varmaan ihan normaalia tuntemuksia kun sisuskalut painautuu ja kohtukin painaa sinne alas.

Koita kestää! RV 29+5

Vierailija
2/3 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juotteko tarpeeksi???

Nimittäin mä joskus kävin antamassa näytteen, kun epäilin virtsatietulehdusta just ton kirvelyn ym. takia. Noh, labratäti sanoi, että tulehdusta ei ole mutta jotkut arvot oli koholla, joista näki että yksinkertaisesti juon liian vähän!

Ja mulla kirveli ihan pissatessa sekä ihan vaan istuessakin...

Pricilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuntui virtsarakon, häpyluun kohdalla.

Varsinkin kävellessä tuntui todella pahalta.

Monesti jos vauva liikkui enemmän niin se paheni.