Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko nainen esiintyä pukkina?

Vierailija
18.12.2007 |

Minä itse haluaisin lähteä joulupukkeilemaan.. Ihan vaan siitä ilosta että saan esiintyä lapsille sellaisena hyvänä pukkina, jonka tiedän lasten haluavan; pukki joka tulee ajallaan, muistaa lasten nimet, keskustelee lasten kanssa, leikittää hieman ja jakaa lahjat.

Olisi niin mukavaa.

Mutta: olen nainen. hyvällä puvulla saisi varmaan paljon aikaan (siis KUNNON PUKU, ei mikään Tiimari-hirvitys) ja mörentämällä ääntä.

Kysymys kuuluukin: Tilaisitteko TE teille naispukin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin ollut kerran Joulupukkina siskon perheessä.

Voisin tilata ihan Joulumuorinkin. Kyllä muori osaa jakaa lahjat siinä missä pukkikin =)

Vierailija
2/6 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieniin lapsiin meni ihan täydestä. Tämä naispukki oli oikein mukava, jutteli lasten kanssa ja leikitti, toisin kuin monet miehet, jotka istua jököttävät, eivät sanaa saa suusta, hyvä kun viitsivät lahjat jakaa, lapsia eivät noteeraa mitenkään, mutta raha kyllä kelpaa.

Vierailija
4/6 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en silloin uskonut enää joulupukkiin, mutta pikkuveli joo. Hänellekin sitten paljastui asia: tunnisti äidin korvakoruista ;-) Eli muistapa ottaa pois tai piilottaa parran taakse jos homman ryhdyt ;-)

Vierailija
5/6 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva on alle puolivuotias, mutta ajattelimme esim. ensi jouluksi sitä joulupukkia/muoria. Voisi tilata vähän vuodesta riippuen pukin, tontun tai muorin...

Vierailija
6/6 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustele miksi et tilaisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä