Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

apua muilta naisilta ongelmaan..

Vierailija
18.12.2007 |

eli ongelmana on liiallinen " eritteiden" määrä seksin aikana! minun osalta siis.. toinen lapsi syntyi reilu vuosi sitten ja sen jälkeen ei seksi ole oikein kummastakaan tuntunut miltään.. en tiedä mistä se johtuu, mutta kivaa se ei ole.. Eli tietääkö kukaan mikä auttaisi tähän?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

veikkaisin että imetyshormonit tai mennyt synnytys on löysentänyt paikkoja sen verran että kannattaisi alkaa treenata kuulilla.

Vierailija
2/14 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

märempi on muutenkin aina parempi. Miehen nautinto ei synny kitkasta vaan puristuksesta.

Mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvi kuulia. itse treenasin alkuun niin, et laitoin sormen sisään ja puristelin. nyt puristukset sujuu jo ilman sormea. Lantionpohjanlihaksia kannattaa jännittää ihan jokapäiväisissä askareissa: nostamisessa, kävelyllä käydessä jne. saavat hyvää harjoitusta ja hyöty näkyy erit. rakastellessa.

Vierailija
4/14 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kuulat jos vaikuttaa muuhunkin kuin lihaksiin....

Vierailija
5/14 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli en usko:-). Hyvin on hommat hanskassa jos liukastetta riittää, usko pois:-). Jos mies valittaa, sanoisin että saisi olla tyytyväinen että vaimolla on halut tallella! Paikkojen piukeutta voi kokeilla eri asennoissa ja siinä samalla puristellen ja treenaillen. En mä ainakaan ole liukkaudesta kuullut muuta kuin ihastelua siitä;-D.

Vierailija
6/14 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurihan mainittiin, että märkyys ei haittaa, jos lihakset kunnossa. Ja kun siis aplla ongelma, niin lihakset ei ehkä kunnossa.

Vierailija:

Miten ne kuulat vaikuttaa värkin kosteuteen???

Ihme kuulat jos vaikuttaa muuhunkin kuin lihaksiin....

Vierailija
7/14 |
22.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se että miten kehtaan pyytää vaimoani treenaamaan lihaksiaan. Kuulat ostin hänelle jo vuosia sitten, kerran kokeili ja piti " törkeinä" ja nyt on sitä mieltä ettei hän niitä tarvitse.

En oikein kehtaa pyytää, ja tuntuu kaiken lisäksi vähän tyhmältä pyytää häntä tekemään sitä.

Vierailija
8/14 |
22.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni tälläinen havainto etenkin hieman kauempaa kuulien kanssa liikkuessani.

Vierailija
9/14 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa yrittää syventää suhdetta jos on noin vaikeaa puhua.

Kyllä se seksi siitä sitte lähtee.

Vierailija
10/14 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miehen kannattaa tehdä esileikistä naiselle mahdollisimman mukavaa.

Mutta tuohon märkyyteen; itselläni oli sama ongelma. Synnytyksen jälkeen olin melkein vuoden todella kuiva ja sitten kun aloin kostua, kostuin liikaa. No, aika paransi ja nykyään on normaali kostuminen. Mutta mukavaa se ei ollut. Nautin kyllä todella kovin seksistä.

Vierailija
11/14 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tykkää, kun löysyyskään ei ole ongelma. Kuivempi parempi.

Vierailija
12/14 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedänpähän vaan omista kokemuksistani. Hormoonit tekee sen että joskus olen TODELLA märkä, vaikke olisi miestäkään lähimaillakaan. Silloin kullikaan ei tunnu missään, ei sitten juuri yhtään. Kun syön pillereitä, märkyys tasaantuu " normaaliksi" ja taas olemme molemmat erittäin tyytyväisiä tiukkuuteen.

Ja sille joka " itki" vaimonsa löysyyttä. Ei siinä välttämättä mitään kuulia tarvita. Orgasmit hoitaa saman asian ja vieläpä paljon paremmin. Joten ei muuta kuin pitelemään vaimoa hyvänä!

T. neljän äiti

Vierailija
13/14 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ohut kulli ei tunnu yhtään miltään, jos on todella märkä. Paksun kanssa taas ei liian märkä voi ollakaan.

Vierailija:

joskus olen TODELLA märkä, vaikke olisi miestäkään lähimaillakaan. Silloin kullikaan ei tunnu missään, ei sitten juuri yhtään.

Vierailija
14/14 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kans on ratkaistu asia siten, rakastellaan takaapäin niin, että minulla on jalat tiukasti yhdessä ;) Toki otetaan vauhtia muistakin asennoista, mutta loppuhuipennus takaapäin joko mahallaan, kontallaan, kyljellään tai seisaaltaan.. Ite olen semmoinen, että laukean useita kertoja yhdynnän aikana ja kun tunnen, että mies alkaa olla lähellä, puristan jokaisen lihaksen tiukaksi alavartalosta ja mies nauttii takuulla ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme