ACE Europe lasten tapaturmavakuutus
Onko kellää sitä? Kannattaako ottaa? Mä tässä oon kahen vaiheilla että kannattaako poistaa tapiolasta vakuutukset ja ottaa tuo lapsille.. kertokaahan.=)
Kommentit (8)
Sisältää korvauksen pysyvästä haitasta ja kuolemasta sekä erinäisiä muita kertakorvauksia, mutta useimmiten tapaturman kulut muodostuvat lääkäri-/poliklinikkakäynneistä, matkakuluista ja lääkekuluista. Ja näitä kuluja ACE:n vakuutus EI korvaa.
samaa haluaisin kysyä? Tapiola tuntuu olevan ihan pyllystä ja nostaa vaan hintojaan, mut onko toi ACE siihen verrattavissa..
en vielä tiedä onko hyvä, ei ole tarvinnut korvauksia vielä hakea.
korvaussummat tuntuvat aika hyviltä, ja sain samaan myös tulevan lapsen, jolle en muuten olisi saanut vakuutusta, koska on ollut ongelmia aiemmissa raskauksissa.
mutta jos minulla olisi useampi lapsi, ottaisin sen oitis lisäturvaksi.
Omakohtainen käsitys on yksiselitteinen: Huono, kallis ja vaikea irtautua.. en ota tosiaankaan enään koskaan.
Mikä hyvänsä muu mutta ei missään tapauksessa tätä. Yritin irtisanoa niin ei onnistu... tuli karhu, ... soitin,,, vastasivat ettei heillä ole merkintää irtisanomisesta... sanoin että heti pois niin eivät kuulemma muuta laskun loppusummaa.. eivät hyvitä käyttämättä jääneitä päiviä... kuluttajasuojaan vaan ilmoitus... siellä niitä on jo ennestäänkin.
toki korvauksella ne kulut SAA maksaa :)
meillä oli ne vähän aikaa mutta nyt ei ole enään kuin Tapiolassa.