Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ACE Europe lasten tapaturmavakuutus

Vierailija
18.12.2007 |

Onko kellää sitä? Kannattaako ottaa? Mä tässä oon kahen vaiheilla että kannattaako poistaa tapiolasta vakuutukset ja ottaa tuo lapsille.. kertokaahan.=)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä oli ne vähän aikaa mutta nyt ei ole enään kuin Tapiolassa.

Vierailija
2/8 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältää korvauksen pysyvästä haitasta ja kuolemasta sekä erinäisiä muita kertakorvauksia, mutta useimmiten tapaturman kulut muodostuvat lääkäri-/poliklinikkakäynneistä, matkakuluista ja lääkekuluista. Ja näitä kuluja ACE:n vakuutus EI korvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa haluaisin kysyä? Tapiola tuntuu olevan ihan pyllystä ja nostaa vaan hintojaan, mut onko toi ACE siihen verrattavissa..

Vierailija
4/8 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vielä tiedä onko hyvä, ei ole tarvinnut korvauksia vielä hakea.

korvaussummat tuntuvat aika hyviltä, ja sain samaan myös tulevan lapsen, jolle en muuten olisi saanut vakuutusta, koska on ollut ongelmia aiemmissa raskauksissa.

Vierailija
5/8 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos minulla olisi useampi lapsi, ottaisin sen oitis lisäturvaksi.

Vierailija
6/8 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakohtainen käsitys on yksiselitteinen: Huono, kallis ja vaikea irtautua.. en ota tosiaankaan enään koskaan. 

Vierailija
7/8 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hyvänsä muu mutta ei missään tapauksessa tätä. Yritin irtisanoa niin ei onnistu... tuli karhu, ... soitin,,, vastasivat ettei heillä ole merkintää irtisanomisesta... sanoin että heti pois niin eivät kuulemma muuta laskun loppusummaa.. eivät hyvitä käyttämättä jääneitä päiviä... kuluttajasuojaan vaan ilmoitus... siellä niitä on jo ennestäänkin. 

Vierailija
8/8 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki korvauksella ne kulut SAA maksaa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi