Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla murtui varvas. Paljonko olette saaneet sairaslomaa varpaan murtumisen vuoksi?

Vierailija
18.12.2007 |

Kiinnostaisi tietää, sillä olen menossa lääkärille ja röntgeniin. Olen varma, että on murtuma, kun on niin kamalan kipeä. En ole fyysisessä työssä, mutta on erittäin hankalaa kävellä, kun on varvas noin kipeä. Kurja tuuri, kun sattui juuri joulun alla, kun vielä olisi jouluvalmistelut kesken. Meille tulee aika ankea joulu. En pysty tekemään juuri mitään.

Eli onko teillä kokemuksia sairasloman pituudesta.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyynärsauvatkin varmaan täytyy pyytää, jotta voi paremmin varoa askeltamista. Tovottavasti saan kunnolla lomaa, jotta paranee kunnolla. En ole ollut saikulla juuri koskaan, joten lintsari en ole, mutta nyt kyllä olisi tarpeeseen.

Vierailija
2/16 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tosi kipeä. Mitään varpaalle ei tehty. Lepo ainoa lääke. Vaivaa vieläkin ajoittain vaikka tapahtumasta aikaa useita vuosia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa kuulla, että kipuilee vielä vuosien päästä. Suorastaan järkyttävää kuulla. En meinaa sietää tätä nytkään. Osaatko suunnilleen sanoa, montako vuotta siitä on ja oliko hyvässä asennossa ne luunpäät. Tekeekö miehesi fyysistä työtä?

ap

Vierailija
4/16 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kamalaa kuulla, että kipuilee vielä vuosien päästä. Suorastaan järkyttävää kuulla. En meinaa sietää tätä nytkään. Osaatko suunnilleen sanoa, montako vuotta siitä on ja oliko hyvässä asennossa ne luunpäät. Tekeekö miehesi fyysistä työtä?

ap

Vierailija
5/16 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sille mitään voi tehdä muuta kuin teipata ja mahdollisesti lastoittaa. En tosin tee fyysistä työtä, joten ehkä se vaikutti. Tosi kipeä jalka oli, ja mustelma ulottui melkein nilkkaan asti.

Mullakin muuten kipuilee vieläkin, vaikka on 10 vuotta aikaa...

Vierailija
6/16 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kun ei sukulaiset auttele vaikka olisin pääpaketissa ja kaverit päivisin töissä niin oli vain taas itse selvittävä vaikka kuinka kipeä varvas oli. Lapset kun ei paljon välitä kun sanoin niille olevani sairaslomalla:)

Vierailija
7/16 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä se parka sitten linkutti, mutta ihan hyvin se siitä traumasta toipui ;)

Vierailija
8/16 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan tämän parantuvan mahdollisimman hyväksi, joten siksi siis sitä sairaslomaa toivon. Nimittäin murtui jo eilen ja tein kaikenlaista muka välttämätöntä, vaikka sattui. No tänään kipu on muuttunut paljon pahemmaksi ja mustelma suuremmaksi. Eli liikkuminen pahentaa näköjään ongelmaa huomattavasti. Särkylääkkeen toki otin. Saas nähdä, miten mies selviää joulun järjestämisestä, kun järkkääjä olen ollut aina minä.

ap

Vierailija
9/16 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellisen vähän minusta. Ei tässä paljon kävellä voi. Keppejä ei selkäni kestä paljon ollenkaan, vaikka semmoiset siis haen myös.

Vierailija
10/16 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtään ei herunut sairaslomaa, vain puolipäivää sain vapaata samana päivänä kun varvas murtui ja kävin lääkärissä.

Vierailija
11/16 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia myös. Paljon tuntuvat sairaslomat vaihtelevan. Kummallista, että kaikki eivät ole saaneet sairaslomaa ollenkaan. Näköjään riippuu paljon siitä lääkäristä. Saas nähdä, millainen lääkäri minulle tulee eteen, kun menen.

ap

Vierailija
12/16 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin kyynärsauvoja pari kuukautta. Sairaslomaa sain ensin 2 viikkoa ja sitten 2 lisää. Todella sen ajan tarvitsin ja lepäsin. Yhtään en voinut jalalle varata. Kantapäälle vähän. Vuoden se vihotteli. Pari vuotta yhteensä hiukan. Nyt on ihan tavallinen.

Vierailija
13/16 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viereiseen varpaaseen ja menoksi.

Vierailija
14/16 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Balettitanssija ehkä saisi sairauslomaa, mutta ei konttorirotta.

Vierailija
15/16 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi oli kesä ja löysin hyvät kengät joissa jäi pikkuvarvas paljaaksi.

Sairaslomalla en ollut kun oma yritys!Vierailija:

ap

Vierailija
16/16 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa, että omalla käytökselläni pahensin tilannetta. Toivottavasti ei vaikuta siihen, miten hyväksi loppujen lopuksi paranee. Siis se harmittaa, etten levännyt eilen täysillä ja meni pahemmaksi. En tosiaankaan haluaisi lorvailla, kun olisi pitänyt jouluakin järjestää. Nyt on sitten pakko. MIeluummin olisin terve ja töissä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän