Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ukko kilahti!

Vierailija
18.12.2007 |

Mä en yleensä hauku miestäni,vaikka syytä olisikin joskus,mutta eilen oli ihan pakko antaa tulla täyslaidallinen!

Meillä on tiskialtaan alla oleva vesiputki vuotanut kohta 2 vuotta,vähän kyllä,mutta kuitenkin saa olla pyyhkimässä vähän väliä haisevaa ruskeeta roisketta sielt pois. Eilen sitten sanoin,että oletko sen huomannut,niin vastasi että juu,isäni korjaa! Johon minä sanoin että onko appiukko muka joku talonmies,että eikö sitä itsekin voisi täällä jotain tehdä?

Suuttui ihan vimmatusti,ei kuulemma ehdi/jaksa töiltään enää tuollaisia tehdä!

Kiitos kun jaksoitte lukea tän sekavan sepustuksen;)

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä muutama miehelle annettu homma odottanut jo puolitoista vuotta, sillointällöin näistä vihjaan mutta ei tapahdu ni ei....

Ketuttaa kyllä kun en haluaisi olla se joka huolehtii KAIKESTA , siis kela, neuvolat, hammaslääkärit, koti, vakuutukset, ruoka jne.

Elama on =p

Vierailija
2/17 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mee sinne putkipihdeillä ainakaan. Kun se vesi on ruskeata ja haisee, niin se on viemäripuolelta. Altaiden alla olevat putket ovat nykyään lähes järjestään muovia ja kiristetään käsin. Pihdeillä tod. näk. rikot jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdistat kunnolla, kuivaat ja suljet. Voi olla, että tiiviste on huonosti siellä välissä ja siksi tippasee.

Itse puhdistin eilen vessan röörit, kun muutaman päivän tuoksahti kummalle. Kivat mönjät sinne kertyy, kun vauvan kakkapyllyä pesee.

Vierailija
4/17 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kierrä se auki ja puhdista. Siellä on todennäkösesti paljon sakkaa ja muuta töhnää.

Vierailija
5/17 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viitsis ite tehdä;( Eniten mua tuossa nyppi se,että oletetaan vaan toisten tekevän kaikki!

Jouluvalotkin laittamatta kun on pimeetä,märkää tai just nyt ei huvita!

saatana täsää voi asua,jos ei mitään tehdä! Kaikki rempatkin on käytännössä appiukon tekemiä! ap

Vierailija
6/17 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kuten neuvottiin ja korjaa se itse. kyllä ukkoa harmittaa sen jälkeen. näin meillä toimii kaikki, kun minä otan työkalut esille ni johan alkaa miestä kiinnostamaan korjaushommat.

Vierailija
7/17 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, ärsyttävää, mutta muuten te oikeesti riitelette siitä aina. Siitä on nyt tullut periaatekysymys. Jos et osaa soita putkimies (tai appi) ja pyydä sitä opettamaan, että osaat vastaisuudessa.

Vierailija
8/17 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 mutkaa ja tiivistettä. ap

Vierailija
9/17 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai putkessa alapuolella. Hyvin selitetty.. ;-D

Vierailija
10/17 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten on vesi ihan ruosteista tai Nokialaista.

Päästä vähän vettä ja kokeilet mikä liitos tulee märäks.

Vierailija
11/17 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla Nokialla;)

Vierailija
12/17 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä, myös minun mieheni suuttuu jos häntä pyytää jotain tekemään. On aina niin paljon muuta eikä hänellä todellakaan ole aikaa (=innostusta) tehdä sitä sun tätä. Minä olenkin päättänyt olla hiljaa ja tehdä asiat sitä mukaa kun eteen tulee ja suinkin osaan.

Kun ei mies tajua niin ei tajua...

Vierailija
13/17 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ne on vesiputkia ja niihin auttaa kiristys jakarilla.

Mut jos vesi tulee paksuista viemäriputkista (tod. näk. muovia) niin yleensä auttaa sen sakkakipon tyhjennys.

Teeppäs tyttö ite se nyt, ni saat hienosti näpäytettyä miestäs! ;)

Vierailija
14/17 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ukko" kilahtelee" silloin tällöin,jätän lähes aina " nalkuttamatta" . Kiristelen sitten vaan hampaita. ap

Vierailija
15/17 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisit joka tapauksessa hoidettua kuntoon ILMAN MIESTÄSI.

Vierailija
16/17 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä vaan vanhaa miestä laittaa kumartelemaan tuonne kaappiin...

Vierailija
17/17 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko soitti ja pyysi anteeksi,putki korjataan;)))) ap