Ootteko huomanneet, että kirppiksillä menee parhaiten kaupaksi kaikki
kaameimmat tavarat? Siis maljakot, törpöt yms krääsä, jota ei meinaa edes sinne viedä. Kyllä kummastuttaa. Nytkin itsepalvelupöydästä lähtenyt kaikki karmeimmat kynttilähärdellit yms ja tyylikkäät vaan nököttää paikallaan. Makunsa kullakin...
Kommentit (11)
kaikki kamalimmat lahjaksi saadut koristeet ym. ja myöskin KÄYTETTY kosmetiikka...
aikana.. ihan kamalaa mutten kehtaa sanoa kun oli kovalla työllä väsännyt..
Menin tossa taannoin manailemaan etten saa kotia joulun näköiseksi..
Järkyttyneenä oon seurannut samaa. Jopa käytetyt HUULIPUNAT menee! Hyi helvetti! Ja kaikki, missä lukee marimekko, ihan sama mikä hinta :D
Itse ainakin olen huomannut, ettei myymäni tavara kohtaa ollenkaan kohderyhmäänsä; kirppareilla ei yksinkertaisesti talsi samanhenkistä ihmistä kuin minä. Itse ostaisin ihan hulluna puhtaita, edullisia, ehjiä ja laadukkaita lastenvaatteita kirppareilta, mutta kas, kun ei niitä itsekään löydä mistään!! Ja sitten toisaalta itseltä ostetaan kaikki karmeimmat tavarat mitä kuvitella saattaa... :)
niin myös myyjästä, kuka ihme myy käytettyjä meikkejä, rasvoja ja hiuslakkoja???? mä nakkaan kyllä kaikki roskiin
En voi viedä kirpparille myyntiin vaatteita (lasten), joka voi olla kerran käytetty mut tullut ekalla kerralla haalean haalea tahra, roskiin menee nämäkin
puoliksi käytettyjä voiteita, käytettyjä rintsikoita yms.
Itse olen myynyt paljon lastenvaatteita kirppiksellä ja olen huomannut, että neule- ja collegepuserot menevät todella huonosti kaupaksi vaikka olisivat kuinka hienoja. Sukkahousut sitten taas menevät aina kaupaksi, vaikka olisivat miten pässinpökkimiä...!! Siis taaperoikäisten ja vauvojen sukkahousuja tarkoitan. Ehkä se johtuu siitä, että ne ovat uusina suhteellisen kalliita, jopa 20¿.
Uudenveroinen, upea toppahaalari ei myöskään lähtenyt rekistä millään, vaikka hinta oli aivan siedettävä 10¿ (hinta uutena 60¿).
isäni siis laittoin mukaan kassillisen jotain roinaa vaatekaapistaan ja ne menivät ensimmäisenä.
Jotkut voivat olla todella köyhiä.
Ja osalla on tosiaan huono maku. No, onneksi meitä on moneen lähtöön eikä kaikki pidä selkeän yksinkertaisesta skandinaavisesta designista. Olisihan se tylsää.
että kannattaa pistää ainakin jotain tilpehööriä pöydälle, sillä se on se, joka herättää ostajan mielenkiinnon.
Siistit aikuisten vaattetkaan ei tee kauppansa. Kaveri kertoi että oli laittanut myyntiin parit vanhat rintsikkansa ja ne oli molemmat mennyt, oli myös vanhat uima - asut mennyt ja bikinit ... yök ! Uskon myös että niitä meikkejä ostaa nuoret tytöt , rahaa ei ole paljon käytettävissä ja hyvältä pitäisi näyttää . Itse ainakin nuorempana ostin kirppiksiltä kynsilakkoja + mluomivärejä salaa kun äiti ei antanut mun meikkejä ostaa .
pienet enkelihökötykset ja joulupukkikynttilät menee heti, mutta yksinkertaiset ja kauniit vaan ei.