WTF??? Yritin kirjautua Huutiksen sivuille, kun sivulle lajahti joku helvetin paivitys sivu. Mun oli pakko laittaa puhelinnumero esille. Vittu.
Mulla ei ole ollut numeroa tiedoissani, koska olen joutunut 3 vuoden sisällä vaihtamaan kolmesti numeroa ja nykyisin tuo on salainen enkä jakele sitä kuin harvoille ja valituille. Näin olen saanut olla rauhassa viimeiset pari vuotta.
Kommentit (10)
Te saatte ihan vapaasti jaella numeroitanne, vaikka jokaiselle vastaantulijalle. Mulla on omat syyni siihen, miksi olen joutunut vaihtamaan numeroani noin useasti JA miksi en jakele sitä tuntemattomille.
HÄIRIKKÖsoittajan takia (joka soitti, vaikka keskellä yötä kännissä) olen joutunut vaihtamaan numeroani niin useasti. Ja joka helvetin kerta tuo onki jostain numeroni..
Mitä ihmettä se haittaa jos huutiksen ylläpito tietää sun numeros? Luuletko että ne sieltä soittelevat sulle ihan huvikseen vaikkapa keskellä yötä humalassa?? Vai mikä tässä nyt niinku oikein mättää?
Äitikö sen sulle opetti? Opetatko itse omille lapsillesi? Kuulostaa vaan vähän köyhältä meiningiltä. Keksisit jotain omaperäisempiä kirosanoja, noi kaikki vanhat on jo so last season.
EI se numero jää pelkästään yp:n tietoon vaan ne tiedot menee JOKAISELLE kauppakumppanille. Tajusitko???
Ja en jaellut numeroani tuolle häirikölle, se onki sen joka kerta jostain tietoonsa!
Ensinnäkin, te ärsytätte mua eli sitä saa, mitä tilaa. Toisekseen olen nukkunut viime yönä lapsen takia 4 tuntia ja kolmanneksi, mulla on menkat alkamassa.
Ja en, en kiroile muuten kuin netissä.
En haluaisi jakaa puhelinnumeroani siellä, mutta eipä näköjään ole vaihtoehtoja.
0000000000
Voitte yrittää soitella. :)
EN todellakaan jakele numeroani kelle tahansa. Onko sitä niin vitun vaikea tajuta???