Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

WTF??? Yritin kirjautua Huutiksen sivuille, kun sivulle lajahti joku helvetin paivitys sivu. Mun oli pakko laittaa puhelinnumero esille. Vittu.

Vierailija
17.12.2007 |

Mulla ei ole ollut numeroa tiedoissani, koska olen joutunut 3 vuoden sisällä vaihtamaan kolmesti numeroa ja nykyisin tuo on salainen enkä jakele sitä kuin harvoille ja valituille. Näin olen saanut olla rauhassa viimeiset pari vuotta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN todellakaan jakele numeroani kelle tahansa. Onko sitä niin vitun vaikea tajuta???

Vierailija
2/10 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te saatte ihan vapaasti jaella numeroitanne, vaikka jokaiselle vastaantulijalle. Mulla on omat syyni siihen, miksi olen joutunut vaihtamaan numeroani noin useasti JA miksi en jakele sitä tuntemattomille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista vittu.

Vierailija
4/10 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÄIRIKKÖsoittajan takia (joka soitti, vaikka keskellä yötä kännissä) olen joutunut vaihtamaan numeroani niin useasti. Ja joka helvetin kerta tuo onki jostain numeroni..

Vierailija
5/10 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä se haittaa jos huutiksen ylläpito tietää sun numeros? Luuletko että ne sieltä soittelevat sulle ihan huvikseen vaikkapa keskellä yötä humalassa?? Vai mikä tässä nyt niinku oikein mättää?

Vierailija
6/10 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitikö sen sulle opetti? Opetatko itse omille lapsillesi? Kuulostaa vaan vähän köyhältä meiningiltä. Keksisit jotain omaperäisempiä kirosanoja, noi kaikki vanhat on jo so last season.

Vierailija
7/10 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI se numero jää pelkästään yp:n tietoon vaan ne tiedot menee JOKAISELLE kauppakumppanille. Tajusitko???

Ja en jaellut numeroani tuolle häirikölle, se onki sen joka kerta jostain tietoonsa!

Vierailija
8/10 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, te ärsytätte mua eli sitä saa, mitä tilaa. Toisekseen olen nukkunut viime yönä lapsen takia 4 tuntia ja kolmanneksi, mulla on menkat alkamassa.

Ja en, en kiroile muuten kuin netissä.

Vierailija
9/10 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi jakaa puhelinnumeroani siellä, mutta eipä näköjään ole vaihtoehtoja.

Vierailija
10/10 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

0000000000

Voitte yrittää soitella. :)