Voi helvetin helvetti tota seinänaapuria. PRKL. Nyt meni hermot.
Nyt kyllä lähtee perhana isännöitsijälle ilmoitus. Mä en nimittäin enää jaksa tuota kusipää mölytoosaa!!
Tuo kuuntelee JOKA helvetin päivä vähintään 3 tuntia musiikkia TÄYSILLÄ!! Rappukäytävään kuuluu selvästi tuo musiikin huudatus, samoin kuin meille. Ja tässä talossa sentäs on hiton hyvät äänieristeet.
Välillä tuo soittaa jotain instrumenttia (luultavasti sähkökitaraa) ja välillä kuuntelee musiikkia, joka on yleensä sellaista jumputi-jumputi musiikkia.
Tuo jätkä muutti elokuussa ja kuukauden oli hiljaa ja sitten tuo huudatus alkoi. Lämpimällä ilmalla, kun parvekkeen ovet oli auki, musiikki kuului TIEN TOISELLE PUOLELLE asti ja ulko-ovesta ulos...
Olen jättänyt jo ties kuinka monta lappua postiluukusta, missä olen kohteliaasti pyytänyt hiljentämään musiikkia -> ei vaikutusta, olen jättänyt lapun ilmoitustaululle -> ei vaikutusta, olen pimputtanut ties kuinka monta kertaa ovikelloa -> ei vaikutusta. En ole voinut puhua kasvokkain, koska en ole koskaan nähnyt tuota tyyppiä rapuissa..
Kommentit (4)
Edelliset seinänaapurit menettelivät, vaikka ne tappelikin pari kertaa kuussa oikein kunnolla (muija huusi apua ja mies heitti huonekaluja seinään kännissä ja muija heitti äijän pihalle. Mutta tuo jäi sitten rappukäytävään mökeltämään tai meni parvekkeen alle kiljumaan (asutaan ylimmässä kerroksessa) ja rukoilemaan muijaa laskemaan tuo sisälle :D) ja lopuksi ne hankkivat koiran, joka pari vikaa kuukautta vinkui kolmisen tuntia putkeen aamulla, vinkuminen alkoi klo 5.00 ja loppui kasin jälkeen. Koiralla oli luultavasti pissihätä ja äijä ei viitsinyt viedä koiraa aamupisulle. Ja muutenkin koira saattoi ulvoa mihin aikaan tahansa. Sitten nuo saivat kaiketi häädön.
Ja möly sen kuin jatkuu. Tuo on huudattanut musiikkia jo yli tunnin putkeen.
Sais vaihtaa jo levyä, tuo on soittanut koko ajan tota samaa basson jytkettä ilman taukoja :( Soittais edes kunnon musiikkia.
ilmoita isännöitsijälle. Hän saa laittaa huomautuksen asukkaalle.
Meidänkin seinänaapurissa oli joka ilta " disko" klo 23 asti (meillä herätys ennen kuutta aamulla). Se oli rasittavaa, kun jumputus kuului. Kävin juttelemassa asiasta naapurissa ja pyysin että arki-iltaisin lopettaisivat klo 22. Sen koommin en ole kuullut jumputusta - mihinkään kellonaikaan.. Hyvä niin! Ehkä teineille hankittiin kuulokkeet :-)