Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***ELOKUISET KOHTI JOULUA VKO 51***

17.12.2007 |

HYVÄÄ HUOMENTA KAIKILLE!!! JA HYVÄÄ VIIKONALKUA!!

Meillä ei todella ole ollut hyvä aamu... Saana heräsi klo kuusi! No ei siinä mitään aikahan on suht inhimillinen, mutta kun oltiin taas kuitenkin väsyneitä.

Kahden ja puolen tunnin kitinän, kolmen tarjotun ja raivotun maitopullon ja hylätyn puuron jälkeen nukahti sohvalle, kun kävin vessassa...

IHME VAUVA!!!

Olen ooikeesti toisinaan TODELLA pulassa hänen kanssaan, kun en tiedä mitä pitäisi tehdä! Tämä aamu on taas ollut oikea esimerkki aamu siitä kuinka huonosti meillä menee!

Saanan ilmeet ja itku ja kaikki on aina samanlaisia oli hänellä sitten nälkä, kakkahousussa tai väsyttää. Tulkitse siitä sitten!

Pullolakkokin jatkuu...

Hyvä yörytmi mennyt ihan sekasin. Eilen söi illalla hiukan velliä, puuroa ja hedelmäsosetta, noin kahden tunnin aikana. Heräsi sitten yhdeltätoista juomaan maitoa!!!

Voiko silloin jo olla nälkä?

Seuraavan kerran söi puoli neljä ja nyt ei ole siis vieläkään syönyt mitän.

Outoa!!!

Tarjoankin vähän väliä, kun en oikein tiedä koska olis nälkä.

Voi niitä hukkaan heitettyjä maito määriä...

No se siitä valituksesta...

Nanille ja Neitiniiskuselle, ja muille joilla vauvat ruvenneet syömään kovasti yöllä; meillä kyllä on kiinteet auttaneet, mutta se että ne rupeaa " vaikuttaan" niin vie kyllä aikansa.

Outo toi hammasjuttu. Luulis tosiaan, että putkahtais sitten kokonaan?!

Mutta mistäs näistä enää tietää?!

Mäkin olen odottanut Saanalle jo kauan hampaita, kun olen tosi näppäränä kaikki mahdolliset oireet liitänyt hampaisiin, mutta eipä meillä mitään näy!

Mies oli yön töissä ja nukkuu siis nyt, joten taidan suihkasta lasten kanssa ostaan sille joululahjan!

Lapsille mennään ostaan perjantaina, kun on saatu siksi päiväksi lastenvahti!

Esikoinenhan jo näkee ja muistaa kaikki joten hänen aikanaan ei voi mitään ostaa!

No nyt Saana hermostuu lattialla!!! Josko se nyt jois maitoo????

(yksi turha yritys varmaan taas edessä...HUOH)

Palaillaan...

T:Mona ja Saana 4,7kk

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla