Kivat sulle kun otit lapsellesi influenssarokotteen!
Lapsesi sai sen seurauksena kunnon räkätaudin ja tartutti myös mut!! Sairauslomalla joudun nyt olemaan ja muut hoitolapset hoidossa ties missä!
Kommentit (19)
mutta normaaleille, peruskuntoisille ihmisille aivan turha. Ja ainakin terveydenhoidon ammattilaiset sanovat, että influessarokote alentaa immuunipuolutusjärjestelmää ja siten rokotteen jälkeen ihminen sairastuu herkemmin normaaleihin flunssiin.
alentaa vastustuskykyä sairastua tavallisiin flunssiin, luulin tämän olevan yleisessä tiedossa.
Eli rokotteen jälkeen tulee herkästi tavallisia flunssia
Joidenkin oma vastustuskyky alenee rokotteen ottamisen jälkeen ja joillakin pysyy ennallaan.
Eli elimistön immuunitaso on koetuksella ja näin ollen uudet pöpöt tarttuu herkemmin. Samahan se on lähes kaikilla rokotteilla. Mutta tuskin kestää muutamaa päivää pitempään tuo herkkyys.
Ja ap: ei ole mitenkään mahdollista että kova räkätauti kehittyisi samana päivänä rokotteen jälkeen. Kyllä se tauti on ollut jo tuloillaan.
Sekä omilla että hoitolapsilla on ollut sitkeää räkätautia, mun miehellä ja hoitolasten vanhemmilla oli myös. Itse olen pysynyt terveenä. En tosiaan usko, että ap:n räkätauti johtuu jonkun toisen saamasta rokotuksesta. Kaikkea sitä kuuleekin. Siihen räkätautiin tarvitaan aina virus.
Nämä ovat lääketeollisuuden määrittelemiä "riskiryhmiä" eli siis hyviä maksavia asiakkaita joiden ei vielä toivota kuolevan
Lapsen äiti sanoi, että räkätauti johtuu tuosta rokotteesta. Kukaan hoitolapsista ei koskaan ole ottanut rokotetta ja hyvin on pärjätty. ap
...ja lapsi on kumpanakin kertana sairastunut samana päivänä kovaan kuumeeseen ja räkätautiin. Taidan suosiolla jättää tällä kerralla väliin. Ei voi olla sattuma.
ja aloittajahan ei ole sitten koskaan ikina aikaisemmin saanut hoitolapsiltaan mitaan tartuntaa..... hohhoijaa....
alentaa vastustuskykyä sairastua tavallisiin flunssiin, luulin tämän olevan yleisessä tiedossa.
Eli rokotteen jälkeen tulee herkästi tavallisia flunssia
Influenssarokote sisältää tapettuja viruksen osia eli rokote ei voi aiheuttaa influenssaa. Kansanterveyslaitoksen sivuilla on asialliset ja ajanmukaiset tiedot kyseisestä rokotteesta ja sen mahdollisista haittavaikutuksista.
Rokote heikentää tutkimusten mukaan immuunipuolustusta tilapäisesti, ja myös arkikokemuksen mukaan tämä lisää sairastumisriskiä.
Teho on vaatimaton. Ja niitä erillaisia pöpöjä riittää mihin otettu rokote ei välttämättä tehoa.
Lääketeollisuus kiittää kauniisti...
Toinen tarpeeton on vesirokkorokotus.
smoin minä, eikä kertaakaan ole siitä mitään räkätautia saatikka kuumetta tullut, eikä pitäisikään. Lapsella on jo ollut tauti päällä kun on rokotteen saanut, muuten aika oudotlta kuulostaa.
Itse uskon, että markkinavoimat vaan jyllää. Ja yleisesti kyllä puhutaan, että rokotteen ottaneet ovat sairastuneet flunssaan rokotteen ottamisen jälkeen, en tiedä onko sattumaa. Mutta please kaikki vaan hakemaan se rokote niin mekin jotka emme sitä ota saamme suojan.
ei tarkoita samaa kuin se, että rokote olisi kaikille turha. Tietyille riskiryhmille rokote on ihan perusteltu. Muista nyt hyvä ihminen, että terkkarilta saamasi neuvot ja suositukset, KAIKKI, ovat henkilökohtaisia.
Ja ap, vaihda alaa!