Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en ole koskaan ymmärtänyt miksi aikuiset ihmiset ostaa aikuisille lahjoja?

Vierailija
16.12.2007 |

Omalle puolisolle nyt jotenkin ymmärtää, mutta että vaikka kenelle muulle! Kamala joulustressi siitä vaan tulee, eikö aikuiset voi sopia ettei osteta toisille mitään!?

Älytöntä!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei stressiä.

Vierailija
2/6 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein vain kuulee tuskaisten ihmisten miettivän mitähän sitä sillekin ja sille ostais kun on jo kaikkea, eikä keksi mitään. Miksi silloin on mitään ostettava?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu on lasten juhla. En näe mitään ideaa ostaa lahjoja aikuisille ihmisille, joilla on jo kaikkea. Myöskään itse en halua/tarvitse yhtään mitään! Kuluttaminen ahdistaa muutenkin minua ihan suunnattomasti. Itse tehtyjä lahjoja on toki mukava saada ja antaa.

Vierailija
4/6 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tosin annetaan lahjoja myös aikuisille, mutta ei väkisin jouluna.

Miksi on pakko keksiä jotain, jos jollain on jo kaikkea?

Joskus saatan törmätä johonkin tavaraan, josta tiedän heti että joku tietty läheinen siitä tykkää, joten ostan sen ja annan lahjaksi.

Vierailija
5/6 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset osallistuvat siinä kuin lapsetkin. Joulu sisältää minun käsittääkseni yhdessäoloa, antamista ja saamista, hyvää ruokaa, hyvää mieltä, hyvää tunnelmaa..

Kyllä aikuisetkin kaipaavat huomionosoituksia siinä missä lapsetkin.

Itse annan lahjoja niille jotka ovat minulle tärkeitä. Alkaen isovanhemmistani ja sisaruksistanikin.

Vierailija
6/6 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja odottaa omille lapsilleen aika arvokkaitakin lahjoja esim isovanhemmilta. Itse ei siis anna lahjoja näille isovanhemmille kun " vain lapsille annetaan" . Tässä jää siis isovanhemmille/kummeille/lapsettomille sisaruksille lahja-automaatin rooli; he joutuvat ostamaan lahjoja mutta eivät itse saa mitään. Mielestäni on itsekästä tällainenkin. Kyllä minä annan lahjan esim lapseni kummeille ja omille sekä appivanhemmille tai sisaruksilleni ihan antamisen ilosta enkä odota että lahjavirta olisi vain meillepäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän