Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pieni kysely teille, arvon naiset:

Vierailija
10.11.2008 |

Miehesi hieroo isäinpäivän iltana väsynyttä niskaasi ja selkääsi hellästi noin puoli tuntia, kun lapset on saatu nukkumaan. Korostettakoon tässä vielä, että miehesi ON hyvä hieromaan ja hieroo sinua mielellään myös ilman, että hänellä olisi taka-ajatuksia.

Miten toimit:

A: Olet varautunut iltaan pukeutumalla papiljotteihin ja villapaitaan, kuten yleensä ja menet sänkyyn lukemaan.

B: Olet varautunut iltaan pukeutumalla papiljotteihin ja villapaitaan, kuten yleensä ja murahdat jotain mennessäsi sänkyyn lukemaan.

C: Hierot miestäsi samalla tavalla ja menet nukkumaan.

D: Olet laittanut pyjaman alle jokaisen heteromiehen unelma-alusasun ja annat selvästi ymmärtää (tavalla johon ei NASA:n insinööriä tarvita), että luvassa olisi myös jotain muuta.

E: Oma vaihtoehto.

Ja jotta saadaan keskustelu kunnolla käyntiin, niin kerron tässä, että vaimoni (noin 30 v.) toimi kai A-kohdan mukaisesti, sillä en ole varma kuulinko nyt tuota B-kohdan murahdusta. Muutenhan tuo ei niin pännisi, mutta voisi isäinpäivänä edes pikkuisen petrata.

M36

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi vaimoni nukkuu aina alasti tai korkeintaan yöpaita päällä jos on viileää. Muutenkin viihtyy alasti iltaisin teeveetä katsoessa yms.

Alusasuja ei käytetä kotona. Ne eivät ole siis jokaisen heteromiehen unelmaa.

M31

D: Olet laittanut pyjaman alle jokaisen heteromiehen unelma-alusasun ja annat selvästi ymmärtää (tavalla johon ei NASA:n insinööriä tarvita), että luvassa olisi myös jotain muuta.

Vierailija
2/23 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tietenkin kohdat D tai E.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies kerran on hyvä hieromaan ja hieroo mielellään "muulloinkin" niin antaa hieroa vaan. Hieronta tekee hyvää mun jumittuneelle selälle. Varmaan tänään pyytäisin hieromaan lisää. Ihan varmasti milla ainakaan ei olis taka-ajatuksia. Ei mulla kyllä ole papiljottejakaan ;)

Vierailija
4/23 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isänpäivänä mies saisi totta kai sen hieronnan. Hepeneisiin en yleensä panosta, mutta hyvää seksiä saisi myös.

Vierailija
5/23 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä valitsisin vaihtoehto D:n ilomielin!! ...mutta mieheni varmaan toivoisi minun olevan A:n kannalla. Tasan ei käy onnen lahjat :-((

N38

Vierailija
6/23 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin alasti miehen hieroessa minua, yleensä hieron miestä ensin ja sitten hän minua koska hän kiihottuu liikaa hieroessaan :P Siis siirrytään siitä suoraan seksiin sitten.

Näin meillä

Vierailija
7/23 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaisin kaikki vaatteet pois ja nauttisin hieronnasta

:-))

Vierailija
8/23 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mulla ois mies -- niinkuin tämän hetkinen rakastajani on (ei siis aviomieheni)-- joka on romanttinen (tuo kukkia, lähettää rakkauskirjeitä, soittaa rakastellessa rakkauslauluja tms. riiippuen seksin tyylilajista, korkkaa kuohuviiniä tarvittaessa), huomioiva, oikea herrasmies, tekee osansa kotitöistä, kohtelee minua kunnioittavasti ja rakastavasti, ostaa minulle ihania seksikkäitä alusvaatteita...ja vielä tosiaan koskettelee muulloinkin kuin seksimielessä...niin jos saisin hierontaa niin pukisin mielelläni gootti-buutsit ja stay-upit päälle, sekä pienen hamosen ja seksikkäät rintaliivit ja ...antaisin homman vieriä ihan siihen suuntaan mihin mieheni haluaisi: ottaisin suihin, antaisin ottaa rajusti takaa-- toivoisin, että oikein läimisi pakaroille tai laittaisi kädet käsiraudoilla selän taakse, tai tulisin päälle ja ratsastaisin...

Mutta kuten sitten taas oma aviomieheni...joka ei kotitöitä tee, ei koskaan sano kaunista sanaa tai osta kukan kukkaa...eikä todellakaan koske/halaa/hiero ikinä muuta kuin seksimielessä...ja esileikkejähän tässä talossa ei saa...saati että pilluun koskisi sormilla...niin murahtaisin papiljotit päässä ja menisin nukkumaan.

Vierailija
9/23 |
10.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein miehelle ruokaa, juotin viiniä ja otin suihin. Tosin mies halusi sitten muutakin suihinoton lisäksi :)

Vierailija
10/23 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä yritin tota hieroma kikkaa ja tehdä oikein mukavan isänpäivän myös tuolta kantilta, mutta eipä herralle kelvannut hienot alusvaatteet saatika muut jutut...

Epäreilua, oispa sellanen mies joka ois samalla tasolla seksin kanssa kun minä!

E: Oma vaihtoehto.

Vierailija
11/23 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta oma mies pätkääkään.

Vierailija
12/23 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies kerran on hyvä hieromaan ja hieroo mielellään "muulloinkin" niin antaa hieroa vaan. Hieronta tekee hyvää mun jumittuneelle selälle. Varmaan tänään pyytäisin hieromaan lisää. Ihan varmasti milla ainakaan ei olis taka-ajatuksia. Ei mulla kyllä ole papiljottejakaan ;)

On isänpäivä tai muu päivä, niin meillä usein hierotaan noita vauvan kantamisesta kipeitä selkiä pelkästään hieromamielessä. Siitä harvoin seuraa seksiä, vastapalveluhieronta ehkä kylläkin. Seksiin vie muunlaiset koskettelut, katseet jne. joita tässä 10 vuodessa on ehtinyt tunnistamaan molemmin puolin.

Vierailija
13/23 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..joissa selkeästi haaveillaan vastauksista tyyliin "kiitollisena hieronnasta pukeudun kuin huora ja otan suihin mieheltä loppuyön ja herään sitten pirteänä aamulla huolehtimaan perheestä". :/ Miksi te miehet haette jotain kicksejä median syöttämästä naiskuvasta, eli ns. kuolaatte alusasujen perään ja pidätte sitä "seksikkäänä"? Minulle naisena (saatan olla poikkeus, en tiedä) vaatteissa ei ole mitään kiihottavaa ja jos laitan illalla hiukseni rullalle, se johtuu siitä että saan sillä keinolla aamuksi kiharat. Kulttuurissamme pyjamat ja papiljotit yhdistetään seksittömään, tylsään elämään, jota pitää vältellä keinolla millä hyvänsä.

Vierailija
14/23 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, järkeä! Ihanaa vaihtelua täällä.

..joissa selkeästi haaveillaan vastauksista tyyliin "kiitollisena hieronnasta pukeudun kuin huora ja otan suihin mieheltä loppuyön ja herään sitten pirteänä aamulla huolehtimaan perheestä". :/ Miksi te miehet haette jotain kicksejä median syöttämästä naiskuvasta, eli ns. kuolaatte alusasujen perään ja pidätte sitä "seksikkäänä"? Minulle naisena (saatan olla poikkeus, en tiedä) vaatteissa ei ole mitään kiihottavaa ja jos laitan illalla hiukseni rullalle, se johtuu siitä että saan sillä keinolla aamuksi kiharat. Kulttuurissamme pyjamat ja papiljotit yhdistetään seksittömään, tylsään elämään, jota pitää vältellä keinolla millä hyvänsä.

Vierailija
15/23 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt oikein ymmärrä tän kyselyn pointtia. Jaa miten toimin? No se riippuu aika monesta asiasta, ei pelkästä isänpäivästä eikä hieronnasta. Sä ilmeisesti olisit halunnut isänpäivänä seksiä, etkä saanut. Ihan oikeutettua murinaa, ehkä isänpäivänä isä ansaitsisi seksiä.

Mutta sen sijaan, että sä kyselet täältä, käyttääkö kaikkien muitten vaimot hepeneitä, niin voisit miettiä, miksi sitä seksiä ei sitten tullut. Tuleeko yleensä, onko joskus tullut, jos on, miksei tule nyt? Kannattaisiko keskustella vaimon kanssa, miksei seksi huvita? Onko jotain asioita teidän yhteisessä elämässä, jotka vaikuttaa seksin vähyyteen?

En sano, että sinussa on vika, että pitäisi tehdä sitä ja tätä ja siivota ja pyykätä. Mun mielestä on reilua hyväksyä sekin, että on elämäntilanteita, joissa toista puolisoa ei huvita. Mulla on ollut sellaisia kausia, mun miehellä on ollut sellaisia kausia. Vaatimuksilla ei halukkuutta kohenneta, toisen puolison tekemisillä on jonkin verran vaikutusta, mutta ihan ensisijaisesti halu ja halukkuus lähtee kunkin omasta päästä. Parisuhteessa pitäisi kuitenkin pystyä myös keskustelemaan siitä, mikä on kun ei huvita ja pelata avoimin kortein.

Vierailija
16/23 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei siis ole tällä hetkellä miestä, eikä lapsiakaan, mutta JOS olis mies ja hänellä isänpäivä, niin tottahan sitä jotain spesiaalia pitäs järjestää!!

Eli D ja E.

Minut on niin helppo innostaa seksiin, että eihän se pelkkään hierontaan jäisi ;-) Riippuen siitä mitä mies tykkää, sellaset vaatteet sitten. Olen itse yleensä kotona (aina) alasti, mutta omistan (ja ostan ja käytän mielelläni) kauniita pitsi/satiini alusvaatteita, sukkanauhat, kalanverkkosukat, korkokengät ym. Joku seksikäs pikku yöpaitakin vois olla osa "isänpäivälahjaa"...

Lahjaani kuuluisi niin tietysti sellaista seksiä mitä mies erityisesti toivoo. Eikös rakkaus ja parisuhde ole muutenkin sitä, että kilpailee siinä kumpi pystyy antamaan enemmän nautintoa toiselle?? Mulle suihinottaminen on kyllä itselle niin mieluista, että mies saa sitä jokatapauksessa. (Täytyykin todella löytää sellanen mies joka siitä tykkää, koska se on mulle niin tärkeä osa seksiä!) On kyllä kiva ajatella itsensä kauniisiin alusvaatteisiin ja ottamaan innolla suihin, nam! Ja sitten hellää ja intohimoista tai rajua ja nopeaa tai mikä nyt tätä miestä eniten innostaa... Must on ihanaa antaa nautintoa miehelle, tietää missä on hyvä ja saada itsekin siitä kiksit ;-)

PS. Itse olisin hyperonnellinen miehestä, joka hieroo ja vielä hyvin ja usein, eikä vain niillä kerroilla kun haluaa seksiä! Onko kaikilla naisilla tällainen ihana mies??

Vierailija
17/23 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ tekstistä kyllä huomaa, ettei sinulla ole miestä, eikä lapsia, eikä varmaan koskaan ollut pitkäaikaista (= yli 10 v) parisuhdettakaan:)

Vierailija
18/23 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole miestä, ei lapsia eikä yli 10v parisuhdetta.

Mutta sen voin sanoa, että elämä ei todellakaan ole ihquu näin. Miksi IHMEESSÄ niin luulet???

Vierailija
19/23 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös rakkaus ja parisuhde ole muutenkin sitä, että kilpailee siinä kumpi pystyy antamaan enemmän nautintoa toiselle??

;) Juupa juu. Sitähän se just on. Ihana arki.

Äitien tekemät valmisruuat, parkuvat kakarat, pitkät työpäivät, kaamos.

Vierailija
20/23 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäisen aivan hervottomat pultit, jos mies ei ole lähes 10 vuoden aikana oppinut, että INHOAN sitä, että minua hierotaan, olis kyse sitten hartioista tai selästä tai mistä tahansa muusta paikasta.

Joten meillä ei tällainen kuvio olisi mahdollinen edes teoriassa. Tai no, JOS mies ehdottaisi hierontaa, vaatisin kunnon selityksen sille, miksi hän haluaa niin tehdä, vaikka se tuntuu minusta pahalta ja inhottavalta, haluaisin tietää, miksi hän ei voi olla hieromatta.

Mutta onneksi ei ole sellainen tampio, että kävisi niskoja hieromaan.