Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nimen salailusta

Vierailija
16.12.2007 |

Alkaa tulla mitta täyteen näitä ristiäisiä missä vanhemmat ovat omahyväinen ilme naamalla salailleet lapsen tulevaa nimeä viikkotolkulla ja luulevat että joku jaksaa oikeasti olla utelias/kiinnostunut ja odottaa vesi kielellä suurta Paljastusta.

Kun fanfaarein julkistetaan sitten Minenka Jeriinan (jep, miettikää sitä) arvokas nimi, odotetaan että kaikki puhkeaisivat kyyneliin kun on niin " omaperäinen ja kekseliäs" .

Että mua ärsyttää. Jos ei halua kertoa nimeä ennen ristiäisiä, voi sanoa vaikka että ei ole päätetty vielä tms., mikä siinä on niiin ihanaa loukata mummoja ja ystäviä ilmoittamalla että " se pidetään meidän perheen ikiomana salaisuutena, kuulette sitten vasta ristiäisissä" ???

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oltiin nimi valittu. Alettiin siis käyttää lapsen oikeaa nimeä, ja kutsukortitkin meni lapsen nimissä.

Mutta ymmärrän silti heitäkin, jotka haluavat nimeä " salata" kastetilaisuuteen asti. Ja todellakin yksi syy voi olla se kommentointi. Ei sitä voi itse käsittää, ennenkuin on sellaista kokenut :)

(meilläkin mun jotkut kaverit sanoivat, että heille tulee se ja se ärsyttävä lapsi mieleen tuosta nimestä ja vähän nieleskelivät kun nimen kuulivat, mutta se siitä - nimi oli jo annettu!)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän