Seksistä synnytyksen jälkeen
Onko muille naisille käynyt niin että synnytyksen jälkeen klitoris on jotenkin tunnottomampi kuin ennen synnytystä?? Piparikin tuntui eka kerralla synnytyksen jälkeen jotenkin vieraalta; ahtaammalta kuin aiemmin, mistäköhän voi johtua? Onneksi orgasmin saan edelleen mutta kestää kyllä kauemmin kuin ennen synnytystä. Toivottavasti on ohimenevää.
Kommentit (4)
Paikat varmasti muuttuu synnytyksessä, ja sitten kaikki hormonaaliset syyt ja pelot ja sen sellaiset. Mä muistan että pari kk meni että yleensä koko alapää tuntui suht omalta...en kerta kaikkiaan silloin pystynyt seksiä harrastamaan. Pelotti koskea siihen outoon ja revittyyn paikkaan. Niin se vain on. Jotkut pystyy seksiin heti ja tulevat saman tien raskaaksikin - se ei mielestäni ole oikein edes vauvaa kohtaan, saati sitten synntyksetä toipuvaa äitiä-
Siitä olen samaa mieltä kuin monet äidit: synnytysten myötä ovat orgasmit vain voimistuneet:-)!
Auts. Pakko myöntää, että silloin tällöin olen viettänyt yksinkeskeisiä hemmotteluhetkiä hieromasauvan kanssa, ja saanut todeta, että laueta voi ihan miten monta kertaa tahansa...peräkkäin...miten vain jaksaa:-D
alapääni ei ole omani- tuntu. menee ohi kyllä.