Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä raskausviikolla olette plussanneet?

16.12.2007 |

Itsellä menossa nyt 3+2 kai, mutta ensimmäinen luomu kierto pillerien jälkeen oli 69vrk eikä toisia ole vielä tullut. Niinpä mietin että milloin uskaltaisin testailla. Hieman mietin ensiviikon perjantaita. Ovulaatiosta ei ole ollut mitään tietoa vaan hommailtu tässä kierrossa silloin kun siltä tuntuu. Kuinka monta vuorokautta oviksesta pitäisi viimeistään tulla plussa? kotona on kyllä testit odottamassa...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekasta plussasin 21.6 (viim. kuukautiset 10.5) selvän positiivisen ekalla testillä.

toisesta plussasin 24.8 (viim. kuukautiset 13.7) toisella testillä, eka tehtiin 9 päivää aiemmin ja oli puhdas nega. tässä toisessa muuten hedelmöitys tapahtunut viikkoa myöhemmin.

noita viikkoja en ole laskenut, mut eiköhän ne tuosta äkkiä näy :) koskaan ei ole tikutettu ja hommailtukin vähän niin ja näin..

t.Ufa, tyttö 2/07 & " Wagner" rv21+3

Vierailija
2/4 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rv4+2, menkat oli lähes viikon myöhässä ja silloin tuli ihan selkeä plussa. Sinuna odottaisin sen viikon verran ennen testiä, tai saahan sitä kokeilla, mutta todempi olisi ehkä tulos silloin. Pidetään peukkuja!

Pore rv37

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en näihin ole niin perehtynyt, mutta mulla on aika lyhyt kierto (24pvää).

Pore

Vierailija
4/4 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silloin tuli haalea, mutta selvä plussa. Mulla kierto on aina ollut pitkä ja epäsäännöllinen (30-50 päivää), joten ihmettelin suuresti että tuolloin jo niinkin selvän plussan sain testiin. Ja siitä parin päivän päästä tulos olikin jo vahva plussa.

Mulla oli tossa myöskin ennen tota testausta sellainen tilanne, ettei kuukautisia ollut tullut edellisessä kierrossa olleen varhaisen keskenmenon jälkeen..

On siis hyvinkin mahdollista saada positiivinen tulos jo vähilläkin kiertopäivillä, vaikka kierto olisikin normaalisti pitkä..

Suan ja Nuppu 31+4